Hoi, ik heb geen bepaalde vraag maar ik weet echt niet wat ik hiermee moet…
Ik heb dus vervelende of overbezorgde ouders. Ik ben nu 21 maar ik mag letterlijk niets, zelfs naar school fietsen is al te veel gevraagd.
Laatst ging ik met een vriend weg, een heel aardige jongen die ik al een hele tijd ken. We gingen gewoon even wandelen en babbelen. Komt mijn vader me met de auto ophalen. Blijkbaar moeten zij de mensen waarmee ik omga eerst zelf goed kennen, dan pas kan ik volgens hun iets leuk met mn vrienden gaan doen.
Je kan misschien denken ‘oh je vader is bang van vreemde jongens’ maar dit gebeurt ook gewoon als ik bij vriendinnen ben. Ik vind dit echt veel te ver gaan. Laatst was ik met mijn vriendin naar de macdonalds en mn moeder belt me hysterisch op ‘als je nu niet naar huis komt bel ik de politie’ helemaal schreeuwen en flippen om niks. Ze heeft ook geen reden, ik heb altijd geluisterd, ik heb nooit gelogen. Ik ga ook nooit uit, zit altijd maar thuis op mn kamer…
Nu wil ik dus een weekje naar Finland, mijn beste vriend woont daar. En ik heb geen idee hoe ik dat ga regelen, want er is al ruzie als ik even 5minuten wil gaan wandelen in de buurt… En praten helpt niet echt met deze mensen. Heb ik al ontzetten vaak geprobeerd, ze negeren het gewoon helemaal.