vervelende jongens

okee, het is een best ingewikkeld verhaal dus t zal ook best wel lang worden maar k hoop dat iemand me kan helpen.

vorig jaar zat k bij een jongen in de klas en beetje aan t eind van het jaar begonnen we steeds meer te praten enzo maar we waren gewoon vrienden en niks meer. iedereen uit de klas dacht dat we elkaar leuk vonden en probeerde ons te koppelen. we hadden dus een excursie in de laatste schoolweek, en een paar jongens uit onze klas wilden dat ie naast me ging zitten. en ze hielden niet op, dus hij kwam naast mij en mn vriendinnen zitten. dus we hebben gewoon gezellig zitten praten, maar die jongens wilden heel de tijd dat ie zn arm om me heensloeg enzo, dus ik heb uiteindelijk maar mn hoofd op zn schouder gelegd, zodat ze zouden ophouden(wat ze ook deden). niemand heeft ooit echt moeilijk gedaan over dat hele gebeuren.

maar nu zit ik dit jaar dus op een andere school(oude school ging maar tot havo 3, zit nu in havo 4), en hij zit ook op die school maar andere klas. kom ik er dus achter dat ik bij 1 van zn vrienden in de klas zit, en die begint hele flauwe opmerkingen te maken over wat er tussen ons was vorig jaar. en hij houd er ook gewoon niet mee op, als ik met een les voor m zit begint hij er steeds weer over en ondertussen weet de hele klas het, maar het verhaal is een beetje verdraaid ofzo waardoor iedereen denkt dat ik hem echt leuk vond. ik la ch m elke keer als hij iets zegt maar gewoon uit, maar ik begin het wel een beetje zat te worden.

en ondertussen begint een andere jongen uit de klas over mij en L (jongen uit de klas waar ik al langer bij in de klas zit, maar hij is een beetje een nerd). die jongen denkt dus dat wij verkering hebben of bijna, omdat ik wel eens met hem praat. L is dus een beetje een nerd en praat eigenlijk niet met meiden dus vind die jongen het heel opvallend dat hij wel met mij praat. maar hij begint dus ook allerlei flauwe opmerkingen te maken. meestal tegelijk met die andere jongen dus ik kan me soms echt niet meer concentreren in de les.

het komt er dus eigenlijk op neer dat 2 jongens uit mn klas heel de tijd opmerkingen aan het maken zijn over mij en die andere 2 jongens, en ik word hier helemaal gek van, maar ik weet niet hoe ik ervoor kan zorgen dat ze stoppen…(het klinkt zo eigenlijk veel logischer dan dat hele verhaal hierboven)
heeft iemand misschien ideeen waardoor ze ophouden?
nog een keer sorry voor het lange verhaal maar ik weet echt niet meer wat ik moet doen…

gewoon negeren, sowieso als je niet reageert vinden ze het niet meer leuk.

dat helpt niet, want dan blijven ze gewoon herhalen wat ze zeiden totdat ik reageer. soms sturen ze me dan zelfs een whatsappje met dat wat ze zeggen :dry:

Blokkeer ze dan op whatsapp?

Blijven negeren. Ze weten nu dat je vroeg of laat hapt, dan hebben zij hun lolletje weer.
En blokkeren op whatsapp

Ja ik denk dat ik dat dan maar moet doen, en dan zie ik wel hoe ze dan doen.