Vervelende jongens terugpakken

Hey girls!

Vandaag heb ik met één van mijn vriendinnen een enquête gemaakt - het leek ons leuk om de klas mensen te laten omschrijven in 1 woord, voordat we als klas uit elkaar gaan (na 3 jaar).

Een paar jochies uit mijn klas namen dit echter niet heel serieus. Het zijn echt van die stereotiep irritante kleuterjongens die altijd achter in de klas lawaai maken, propjes gooien, et cetera.

Maar goed, deze jongens schreven alleen maar onaardige dingen op. En dit lijkt misschien geen issue, maar ik vind niet dat het normaal is om het wat stevigere meisje uit de klas gelijk “WALRUS” te noemen. Ik werd overigens “NAAR” genoemd, een ander meisje “PAARD”, een paar jongens “NAZI” en de autistische jongens uit de klas kregen de bijnaam “VERVELEND” en “GEK”. :confounded:

Over hen zijn er overigens niet zulke hele erge dingen opgeschreven. En het zou natuurlijk niet eerlijk zijn als zij tijdens de uitslag (dat doen we op het klassenfeest) gewoon die aardige eigenschappen kregen, en de rest die vervelende. :ok_woman:

Daarom leek het me gepast om ze eens goed terug te pakken. Het moet iets zijn wat niet al te heftig is en waar iedereen wel om kan lachen (en let op, mijn klas heeft niet bepaald de meeste humor). Wie heeft er een leuk idee over wat ik bijvoorbeeld kan zeggen bij de uitreiking/resultaten? Of iets anders grappigs misschien?

Bedankt alvast, girls! :couplekiss_man_woman:

Ik zou alle negatieve dingen eruit laten en die jongens vooral geen aandacht geven. Als hun niet serieus kunnen doen, dan doen ze toch lekker niet mee? Ik zou het gewoon leuk houden met de rest van de klas dan en hun geen aandacht geven

Ik zou die vervelende er uit laten en die jongens de vervelende eigenschappen die zijzelf hebben opgenoemd aan hen geven

Dit zou ik ook doen!

Inderdaad. Niet tot hun niveau verlagen.

Het lijkt me meer gepast om het negatieve eruit te halen en het verder te negeren :slightly_smiling_face:

Bedankt allemaal! <3