Vervelende jongens op school

Oi

Bij mij op school zitten een aantal enge jongens, en ik weet niet waarom, maar ze roepen me altijd na.
Met dingen als “eeeh lekkerding” “chickieee” dat soort dingen.
Ik vind dat echt heel eng, dan denk je: overdrijf niet zo :’'D
En dat snap ik ook wel, maar ik zie hun er echt voor aan iemand te verkrachten ofzo.
Maar het rare is, ze doen het bij niemand anders (niet dat ik heb gezien/gehoord).
Ik ben echt vet bang voor hun, ik zit in de 3e en zij allemaal in de 5e/6e o.o

Ok mijn klaagpost, om dit topic nog zinvol te houden: hebben jullie ook last van jongens op je school die vervelend doen?

Ja.

Eh ja. Daar zijn jongens nou eenmaal voor.

Ja

ehh. nouja ten eerste zullen ze je echt niet ineens gaan verkrachten ofzo xD, enn tja. ik denk dat ze het meer als geintje bedoelen, komt vaak anders over dan als jij het snapt.

Ja.

Zo zijn jongens nou eenmaal. Ik ben bevriend met een paar die ook meisjes na roepen maar bedoelen er verder niks mee. Je hoeft niet bang te zijn hoor :wink:

Haha, dan heb je ook nog de nodige ‘doe rustig met deze chimeid/chick/lekkerding’ als ze (bijna) tegen je aanlopen. En dat nafluiten en naroepen. Persoonlijk zie ik het meer als een compliment aangezien ze het niet bij iedereen doen, net als bij jou. Maar meestal vinden ze je gewoon ‘lekker’ of ze bedoelen het als geintje. Niks om je zorgen over te maken iig.

En zoals al is gezegt hoef je echt nergens bang voor te zijn. Zij het geen leuke jongens, dan :smirk:?

Als je dat eng vind. Ga dan vooral niet met een rokje/jurkje op de fiets naar school. Dan trek ik meestal meer leeftijdsgroepen aan…

Als je nog niets eens een rokje aan kan doen.

Ach, hoe je je kleedt, zou geen aanleiding moeten zijn tot zulke uitspraken te doen.
Ik vind dat behoorlijk kinderachtig.

Hoe oud zijn die jongens ongeveer?

nee, eigenlijk niet :´).
zit ook ik de derde, maar ken best veel uit de 5e/6e.

Dat zou het niet moeten zijn, maar toch gebeurd het.

Jongens doen trouwens vaker zo als ze bij vrienden zijn, terwijl ze het helemaal niet zo bedoelen. Ik ken genoeg jongens die zich stoerder opstellen tegenover hun vrienden, maar zo eigenlijk helemaal niet zijn.

Je bent bang dat ze je verkrachten? Overdrijf niet zo zeg en zie het gewoon als compliment.

Nee, maar ik zit pas in de brugklas dus. :stuck_out_tongue:

Maar, daar zijn het jongens voor. (:

Ga gewoon een keer naast ze staan en met ze kletsen, vinden ze vast gezellig laughing7.

//
Ik zat een keer op een bankje in de school, kwamen er jongens uit de vierde ofzo, en die gingen op me schoot zitten :crazy_face:

ja.
ga een praatje met ze maken

ja, wat alle andere mensen zeggen.
Je hoeft er in ieder geval niet bang voor te zijn haha :stuck_out_tongue: .

somige jongens doen dat ook bij mij :pensive:

Wat grappig; Ik zit zelf in de 6e en ik heb heb het idee dat de stoerdoenerij van tweedeklassertjes veel irritanter wordt gevonden dan een opmerking van een zesdeklasser. Je hoeft echt niet bang te zijn voor jongens uit de 5e/6e, die zijn meestal wel over die fase heen.

als een bouwvakker fluit en je naroept denk je toch ook niet gelijk dat ie je van je fiets sleurt en je aanrand, toch?

dus dat verkrachten lijkt me een beeeetje overdreven:’)

ik negeer het altijd of (ligt aan m’n bui en of ik zosnel iets kan verzinnen) roep iets bijdehands terug…

*en wat hierboven wordt gezegd over dat je dan beter geen rokjes/jurkjes aankan… tja dan heb je de kans dat er iets vaker geroepen word, maar ik zou niet alleen maar langebroeken en coltruien aandoen ofzo in de hoop dat ze je niet gaan naroepen;) gewoon lekker aandoen wat je wilt… dan roepen ze maar een keer vaker*