Vervelende flapdrop

Hai Meiden!
Ik weet niet of dit topic bij school hoort, maar anders moet ie natuurlijk even worden overgeplaatst.

OT: Ik heb een vreselijke vervelende etterbal in mijn klas, vorig jaar, en tot mijn frustratie dit jaar weer. Vorig jaar in het begin was hij oke, rustig, terugetrokken, af en toe leuke opmerkingen, maar later het jaar had ik het idee dat hij een soort plaats probeerde te krijgen in de klas, door iedereen af te zeiken, voor lul te zetten, en vooral erg gemeen zijn. Alle meiden in mijn klas waren opeens kankerhoeren en dat werd ook gezegd door meneer, en omdat ik een aardig vurig karakter heb, heb ik heel wat afgeruzied met hem, en nu hebben we intense hekel aan elkaar. Einde van het jaar probeerde hij zijn vriend [ nouja vriend, ik heb het idee dat hij een beetje meeloopt met die jongen, en tegen hem op kijkt ] tegen me op te zetten, als ik dan van schoolplein af wilde fietsen om naar de super te gaan, kreeg ik dingen naar mijn hoofd, nou die bespaar ik liever. Terwijl zijn vriend, alleen best oke is [ en hij komt dus dit jaar ook bij ons in de klas :wink: ]. Einde van het jaar hadden alle meiden in mijn klas schoongenoeg van hem, en een meisje heeft hem tegen de muur aangedrukt dat ie echt zijn grote bek moet houden. En een ander meisje vertelde dat aan haar vriend van een paar jaar hoger en heeft hem ook eens de waarheid verteld. Dan ging het een tijdje beter en was het gezelliger in de klas.
Nou dit is een beetje het beeld wat ik kan geven van deze flapdrol, en ik zit me nu al op te fokken over dit jaar, helaas. Terwijl ik op zich best een leuke klas krijg. Alleen ben ik bang dat meneer het gaat verpesten, en omdat ik de enige met hem ben in een nieuwe klas, zou hij vast weer proberen en plaats te krijgen, en wat is dan leuker om ’ kankerbitch ’ die hij mij noemt eens even gruwlijk aan hak te zetten.
Wie wil mij helpen, en kan me vertellen wat ik moet doen?

Wat een gigantische eikel! Helaas zijn er in elke klas wel 1 of 2 van die jongens. Laat je niet op de kast jagen, als hij je probeert uit te dagen: Laat je gewoon een subtiel lachje zien, en draai je hoofd weer om zodat je uitstraalt dat je wel wat beters te doen hebt. Er vooral niet teveel op reageren. Zulke jochie’s worden vanzelf wel een keer volwassen.

Zodra je nieuwe vriendinnen maakt in je klas meteen vertellen hoe hij werkelijk is.
Misschien krijgen ze dan ook een bloedhekel aan hem.
Als hij door blijft gaan misschien ook eens zoals een ander meisje tegen de muur duwen? Het heeft wel gewerkt dus misschien deze keer weer?

Nou, dat meisje was redelijk aso! En heeft van die foute vriendjes, en dat weet hij. Ik haal haar actie niet uit, werkt alleen maar tegen.

probeer dat kutjoch gewoon te negeren. hoe moeilijk t ook is, je laat het toch niet verpesten door hem, je moet idd er gewoon boven staan. en als ie echt door gaat dan maar weer ff hard aanpakken die handel! xp.

goedgezegt baaniimous haha gappieman daf:P\

Ik kom ook bij zo’n klootzak in de klas, maar ik heb niet echt een ‘vurig karakter’. :’) Ik negeer dat soort jongens, ookal vind ik hun opmerkingen wel heel vervelend.

Ben ik even blij dat ik maar 2 jongens inde klas heb.

@Echteliefde Haha, nooit gekat in je klas met die wijven dan? :stuck_out_tongue: