Vervelende collega...wat te doen??

Ik weet niet zo goed waar ik dit moest plaatsen, dus als ik fout zit zeg het dan even :slightly_smiling_face:

Maar goed. Ik werk nu ongeveer anderhalve maand bij de hema, en toen ik er net 2 weken werkte kwam er iemand anders, een jochie van 14. Schijtjoch. Hij beledigt iedeereen, ik vind het ook echt niet kunnen dat hij me keer op keer gewoon lelijk noemt…maar wat doe je daartegen??? nu stel ik me echt niet aan, ik hoor dit van verschillende collega’s van me, maar als hij in de buurt van de bedrijfsleider en de grote baas is is hij poeslief tegen iedereen. En om nu bij 1 van hun te gaan zitten zeuren wil ik ook niet, ik werk er zelf ook pas net, en wil niet als zeikerd overkomen…dus, iemand ideetjes?:face_with_raised_eyebrow:

Negeren…
Het zegt meer iets over zijn respectloosheid, dan iets over jou. Ik zou t me niet aantrekken.

pak hem vast zeg duidelijk wat je er van vind

Bespreek het anders met een paar andere collega’s als jullie er allemaal last van hebben kun je er misschien gezamelijk wat van zeggen. Dat kom jij niet over als een zeikerd en dan wordt de werksfeer voor iedereen prettiger (:

^ daaaat.

+ die andere mensen die in de winkel werken hebben er toch ook last van?
dus dan ben jij niet de zeikerd :")

wat anotherfangirl zeg.
daarnaast zou je, als je er echt schoon genoeg van hebt, bij je bedrijfsleider aan kunnen kaarten wat de situatie is!
en negeer hem, dan is 't minder leuk voor 'm.

amen

Negeren.

Dat gastje heeft vast last van z’n hormonen ofzo. Het was te verwachten dat-ie het niet bij de baas in de buurt doet.
Ik denk dat er twee opties zijn: negeren of 'em een keer keihard aanspreken op z’n gedrag. Ik zou dat individueel doen, niet met een groep. ‘Met z’n allen tegen 1’ is iets waar ik nooit erg achter sta. Iedereen die er last van heeft zou hem er onder 4 ogen op aan moeten spreken.

14 jaar en werken bij de HEMA? Whuuut.

Anyway, wat al gezegd is door AnotherFangirl :’)

Hmm, dat is wel vervelend.
Maar er zijn dus meerdere collega’s die er last van hebben, en als hij bij de baas komt is hij opeens poeslief?
Misschien moet je gewoon afspreken om hem met al die collega’s die last van hem hebben aan te spreken op het moment dat de baas ook in de buurt is. Dan schrikt ie denk ik wel en zal hij het hopelijk voortaan niet meer doen.
Misschien wat gemeen, maar wat hij doet kan ook niet echt :’)