Vervelend sorry moet even hier ..

Hai!

Ik heb een probleem met mijn bovenbenen/heupen … Ik heb opzich best brede benen maar tussen mijn bovenbenen en heup zit zon super recht stukje laat maar zeggen … Niet echt gevormd laat maar zo zeggen … Daarom dacht ik dat beenspier/kontspier oefeningen dat stuk opvullen door het dikker te laten krijgen dus door spieren… Maar mijn vraag is: Vervolg van mij andere blogs en deze heb ik wat oefeningen opgezocht voor je billen…

Hip thrust

Pull trough

Squart jumps

Squart

Lunges

Kick backs

Mijn vraag aan jullie is of jullie ervaring hebben met een van deze oefening(en) en of het werkelijk effect heeft… Of via kennisen/vriendinnen ect… Als jullie misschien ook andere goeie oefeningen weten meld dat even! Groetjes

2 topics zijn ook niet genoeg?

What the actual fuck. Je hebt al twee topics over dit onderwerp en met exact dezelfde beginpost, maar als je daar niet de reacties krijgt waar je op hoopt plaats je maar gewoon nóg een topic in een board waar het niet thuishoort?

Ik zou zeggen: bel het meisje op je ava. Die heeft vast goede tips.

Grappig enzo lol not

Ik vond het grappig

ik ook :grinning_face_with_smiling_eyes:

+1

Nee die oefeningen hebben geen effect. Meestal heb je dan een operatie nodig om dat te verhelpen

Neen maar even serieus, als je al twee topic erover geopend had, betekent dit dat de leden van Girlscene het ook niet weten.
Zoek het gewoon even op via Google.

Oh inderdaad, je hebt gelijk! Bij je derde topic weet ik het antwoord opeens wel voor je!!

Ik heb een hiphip, ik wil daar vanaf

What the freaking fuck is een hiphip?

Ja ik kwam er niet achter via iemand anders … Ik weet niet hoe je een foto moet sturen, moet je op google afbeeldingen intypen

Dip hips bedoelt ze denk ik :’)

En daar kan je niks aan veranderen, dat is gewoon je botstructuur.

Ja dat ja … Pff jammer :frowning_face:

hiphip

hiphip

HOERA

sorry extreem flauw I know

hiphip…

Één topic is genoeg.