vervelend op whatsapp??

hi meiden,
even een kort vraagje…is het raar om aan een jongen te vragen; vindt je het vervelend dat ik steeds met je app?

(hij reageert namelijk steeds wel enzo maar heb op een of andere manier het gevoel dat hij niet echt op een gesprek met me zit te wachten…)ik wil hem wel vragen om eens af te spreken maar ik wil eerst wel pijlen wat hij nou precies wil//van me vind…

dankje xx

nee ik vind van niet, ik vind juist dat je hierbij hem de kans geeft om te laten merken als hij je irritant vind. En dan weet jij het ook meteen! :slightly_smiling_face: je moet niet bang zijn om dingen te vragen, wat kan het jou schelen? :slightly_smiling_face:

Sommige jongens houden gewoon niet van appen. Vraag gewoon of hij iets met je wilt doen, zo ja kijk dan hoe hij in het echt met je is, daar moet je vanuit gaan , niet vanuit de app

nooit vragen.
als ie zich al irriteerde aan je, vind ie je alleen maar irritanter als je het ook nog gaat vragen.
(een beetje het ben-je-chagrijnig-ofzo effect)

beste wat je kan doen is niet tegen m praten en kijken of ie uit zichzelf dan tegen je gaat praten. dan weet je genoeg

over het algemeen zal ie waarschijnlijk toch ‘nee’ antwoorden om je niet te kwetsen
dus waarom zou je het vragen

^dat ook ja