Vervelend internet.

Hello.

Ik word echt helemaal gestoord van mijn internet. Elke minuut moet ik wel een keer opnieuw verbinding maken omdat hij uitvalt. Soms loopt hij even vast en doet het daarna weer, maar het komt ook voor dat hij aangeeft dat er beperkte verbindingsmogelijkheden zijn.
Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Als ik de verbinding vernieuwd heb doet hij het wel weer, eventjes. :\

ik heb geen idee, misschien moet je even een belletje plegen naar de provider die je hebt voor het internet.

Hoe oud is jullie router? En zijn de kabels nog goed? En werkt het internet op andere computers in huis?

Nouja, ik zit bij mijn vriend. Maar ze hebben eigenlijk pas… een maand nieuw internet, omdat de bliksem was ingeslagen. Maar sinds gisterenavond doet hij heel vreemd.

Hee ik heb dat ook!
ik ging net gewoon in de woonkamer met draad internet, en nu zit ik hier met draadloos. benieuwd of hij het nog lang volhoud

Ik heb het ook sinds gister avond

heb je al geprobeert de internetkabel er 10 minuten uit te halen en dan terug erin te doen?

Sorry, het internet is draadloos.

moet je even contact opnemen met je provider en vragen om een nieuwe router/modus.
( Dat had ik ook gedaan en ik kreeg gratis een nieuwe router die het wel deed. )

Het is al opgelost, hij doet het weer.
De router was verplaatst, waarschijnlijk kwam het daardoor.

@ TS oke :slightly_smiling_face: