Vervelend gevoel.

Heyhoi!

Als ik wat met een jongen krijg, voel ik me eerst altijd heel rot daarover. Zovan: ‘Jee, wat heb ik nou weer gedaan.’ en ‘Dit is helemaal fout, ik moet het uitmaken.’ Na een dagje gaat het altijd wel weer en ben ik heel blij met hem, en ook weer superverliefd. Ik vraag me af wat dit is, en of misschien anderen dit ook hebben? Voel me er altijd heel kut rot over en vind het ook lullig tegenover hem. Bovendien schaam ik er me ook een beetje voor tegenover anderen. Mijn beste vriendin weet het, maar kon ook niet echt antwoord geven.
Snapt iemand wat ik bedoel?

Alvast bedankt (:

Ik denk dat je dat voelt omdat het dan ‘echt’ is. Je gaat niet meer met andere jongens aanpappen en hebt nu echt verkering/een relatie. Maar zolang het weer over gaat dan is er niks aan de hand toch?

Ja, zoiets kan het inderdaad zijn. Ben ook altijd blij dat het overgaat, maar was gewoon heel benieuwd naar of iemand mijn verhaal herkende of dat iemand wist wat het was. Dankjewel, het sluit goed aan bij mijn gevoel!

Ik had in het begin het gevoel dat het bindingsangst was, maar later merkte ik gewoon dat het kwam omdat het nieuw is voor je. Ik hoefde niet veel aandacht van hem en voelde me er niet zo fijn bij. Maar nu na zeven maanden kan ik me niet voorstellen dat ik niks van hem wil. Het is waarschijnlijk gewoon tijdelijk, net als bij mij.

Ja, ik heb precies dat! Ik herken ook het gevoel dat je het je daarna niet meer kan voorstellen. Pfieuw, ben niet de enige (: