Vervelend baantje

In het weekend werk ik vaak op zondag in een restaurant, in januari had ik me opgegeven om daar af te wassen, zowiezo al een klere baan. En je werkt je helemaal suf. Ik heb het er echt niet naar mijn zin, meestal zie ik overal de positieve kant nog wel van… en hou ik mezelf voor dat ik op gegeven moment wel mijn draai zal vinden… Maar, het is gewoon geen gezellig team. De koks zijn arrogant, ik kan niet met de obers opschieten, de meiden die daar werken zijn andere type’s als mij. En ik krijg gewoon het gevoel hoe druk ik ook aan het werk ben, die koks blijven gewoon constant zeiken. Ik zit er echt over te denken dit baantje te scrappen, want ik heb gelukkig sinds kort een heel ander leuk baantje, waar ik wel ontzettend leuke collega’s heb. En om het nog erger te maken, morgenavond heb ik personeelsfeest ( spijt dat ik me heb opgegeven ) en ik heb er nu al buikpijn van. Wat moet ik doen?

niet naar het personeelsfeest gaan, zeg dat je ziek bent ofzo. je hebt gelukkig een ander baantje dus geef het op. als het daar niet naar je zin hebt kun je toch beter iets doen waar je het wel naar je zin hebt.

Ik had vorig jaar precies hetzelfde, toch ben ik er dit jaar weer gaan werken en nu heb ik meer bevoegdheid en is het een stuk leuker! Plus, ik kan het nu ook steeds beter vinden met mijn collega´s. Denk maar zo, werk is bijna nooit leuk maar het levert wel geld op. Mocht je het echt vreselijk vinden, dan moet je denk ik iets anders gaan zoeken!

Maak er het beste van en denk aan alle leuke dingen die je met dat geld kan doen! Dan betaalt het zich vanzelf terug.

Met dat baantje verdien ik niet zoveel, ik moet lang staan en verdien 2,25 per uur. En dan werk ik 6 uurtjes. Bij het andere baantje werk ik langer, sta ik niet zo lang, contact met klanten en verdien ik 3,50. Gewoon bijna het dubbele.

Ik zou echt stoppen met het baantje dat je niet leuk vind! Je moet wel met een beetje plezier gaan werken natuurlijk. En gezien dat loon kun je ook veel beter bij die andere terecht!
En dat personeelsfeest, ik zou inderdaad gewoon zeggen dat je ziek thuis bent en niet kan komen! Als je niet wil gaan, moet je dat natuurlijk ook niet doen!

Als je het niet leuk vindt, moet je er gewoon mee stoppen. Zeker nu je een ander baantje hebt. Gewoon doen :slightly_smiling_face:!

ik heb dat ook gehad, precies hetzelfde. ook met afwassen en kutcollegas, ik ben gestopt. Je verdiend al weinig en als het dan ook nog stom is… tsjah.

Stop met je vervelende baantje en ga op die dag werken bij je leuke baantje. Dat was toch niet zo moeilijk?