Vervelen

Ik en mijn vriendin gaan vanavond logeren, en we vervelen ons dan een beetje als we dan uren hebben gekletst hebben en al een paar films hebben gekeken.

Gezellig :").
Ga film kijken ofzo.

Je weet nu al dat je je gaat vervelen? Wordt nog leuk :’)

Film kijken met een thema zoals horror, meidenfilms of comedy’s - ook kun je voor een marathon van een serie gaan, beauty-avondje (nagels lakken, opmaken…), cupcakes maken of lekker ijs, ga foto’s maken! In het donker is dat ook super grappig!

Veel plezier!

Film kijken met een thema zoals horror, meidenfilms of comedy’s - ook kun je voor een marathon van een serie gaan, beauty-avondje (nagels lakken, opmaken…), cupcakes maken of lekker ijs, ga foto’s maken! In het donker is dat ook super grappig!

Veel plezier!

Veel plezier!

Als het een goede vriendin is kun je ook gewoon urenlang praten (:
Of inderdaad iets bakken, beauty-avondje houden, film kijken…

gezellig logeerpartijtje als je je gaat vervelen, met je vriendin hoef je toch niet persee wat te doen? gwn gezellig kletsen is toch ook leuk? :slightly_smiling_face:

maar je kunt: heel veel films kijken, chocoladefondueen, griezelverhalen vertellen, moppen vertellen, beautyavondje met maskers/komkommers whatever, foto’s maken in pjama’s, dansen op jullie bed, heel veel eten (chips & popcorn enzo)

Ik bedoel als we dan hebben gekletst, en we weten niks meer te vertellen, em we hebben hebben al een paar films gekekem, weten we niet meer wat we kunnen doen, dan gaan we ons tuurlijk wel een beetje vervelen.

Bak samen iets :slightly_smiling_face: altijd leuk en dan kun je er achteraf van smullen :slightly_smiling_face:.