Vervelen in de vakantie

Hoi, ik heb een probleem wat waarschijnlijk anderen ook wel hebben (nouja niet echt een super drama probleem, maar het is wel kut)
Het is zomervakantie, allemaal heerlijk enzo, maar ik ga pas vrijdag weg. Nu is het probleem dat echt IEDEREEN uit mijn vriendenkring weg is. Ik heb gewoonweg niks te doen. Het stomme is ook nog eens dat ik niet lekker in de tuin kan zitten in de zon ofzo, want nee, het regent weer eens. Heeft iemand misschien leuke ideeen van wat ik kan doen? Want ik verveel me helemaal dood hier.
(Oja en iets met mn ouders doen is ook geen oplossing want ik vind het echt stom om dingen met hun te doen haha)
dankje xx

Shoppen, films kijken, boeken lezen, schilderen etc. Zijn echt honderden dingen die je kan doen.

Als je een broertje/zusje hebt kan je misschien iets met hen doen? Of achter de computer op Girlscene, haha :slightly_smiling_face:
Je kan ook een film kijken, shoppen, een spel doen ?
Ik heb dat ook, en meestal doe ik dan die dingen hierboven ^ :slightly_smiling_face:

Hier zijn al zo veel topics over.

http://forum.girlscene.nl…Topic/list_messages/76245

ehum haha ik heb het zelfde probleem
naja, je kunt iets creatiefs maken, zoals ik ook doe, ik maak nu een plakboek met allemaal mooie plaatjes die mij vrolijk maken, gedroogde bloemen, leuke tekstjes & foto’s
hou je niet van creatieve dingen maken, dan miss
film kijken,
maskertje,
kamer oprruimen (nee okeey niet leuk)
klerenkast uitzoeken
pfff meer weetik nu ook even niet

Dat heb ik ook, ik ga 4 augustus pas weg, alleen bij mij is gelukkig nog 1 vriendin thuis. Maar ik verveel me inderdaad ook best wel erg, mijn dagen bestaan vooral uit uitslapen, heel lang douchen, tv kijken, computeren, lezen… Niet echt geweldig om de hele vakantie te doen. Gelukkig werk ik ook 3 dagen in de week, dus op die dagen heb ik wel wat te doen.

Zoekfunctie(: