Ik eet vrij veel brood en daar is op zich niets mee mis, maar het wordt wel een beetje saai en variatie is ook goed. Dus hebben jullie tips voor vervanging voor brood? Iets wat net zo vult als een boterham en ook gezond is? Of iets wat ik in de pauze i.p.v. boterhammen kan meenemen?
Ontbijtkoek, beschuit, soepstengels, crackers, rijstwafels, een hardgekookt ei.
Probeer dit http://www.blogilates.com/videos/berrylicious-minute-muffin-in-a-mug-some-vids-to-catch-up-on het vult ook goed! En het is natuurlijk lekker
Maaltijdsalades en rijst kunnen heel goed. Maar het zijn wel dingen waar je van moet houden om het koud te eten.
Wat ook kan is 1 dag per week je lunch in de kantine kopen. Ik heb om die reden een bedrag op m’n chipknip gestort zodat ik, als ik geen zin heb in brood of ik nog meer honger blijk te hebben, iets lekkers kan kopen in de schoolkantine.
Yoghurt met musli! Je hebt nu bij de AH activia breakfast! Heel gezond want er zitten ook vezels in, het is een goed begin van de dag voor mij, zo ziet het eruit!
http://cmgtcontent.ahold.com.kpnis.nl/cmgtcontent/media//000801400/000/000801456_002_191629_200.jpg
ik neem af en toe een beker (van die bekers die je op de basisschool ook altijd meenam) en dan doe ik er fruit en yoghurt in en neem een lepeltje mee. Nom nom wat heerlijk haha. En ik vind knäckebröd met stroop en kaas ook heerlijk, maar ik ken ook mensen die er een dikke laag chocoladepasta tussen doen. Het vult trouwens wel iets minder maar als je 3 dubbele doet zit je aardig vol
Mijn ontbijt bestaat altijd uit magere yoghurt/kwark met muesli en soms zo’n eat natural reep of soms fruit.
Brrod eten hoeft niet altijd.
Lees deze eens (:
Ja bedankt, ik had hem al gelezen haha heel handig de rest ook bedankt!
AWWWWW!
Ik las de titel ik had zoiets van ‘YESSS IK BEN NIET DE ENIGE DIE GEEN BROOD LUST.’
Maar nee hoor :dry:
Ik doe zelf ook heel vaak een ei in de magnetron haha, gewoon even het eiwit met het eigeel mixen, beetje zout en peper erbij en dan in de magnetron. Wel erbij blijven want het stijgt heel snel op!
-harde broodjes zoals pistoletjes, je kan ze de dag van te voren ook zelf af bakken en dan beleggen met kaas, ham, salade, sla, komkommer, tomaat, ei etc etc…
-worstenbrood, saucijzenbroodje, frikandellen broodje, croissantjes
-maaltijdsalade
-crackers
-salade (in van die kleine bakjes met een lepeltje)
-fruit
-rijst (bento box)
Ik eet s’ochtends soms havermoutpap met stukjes fruit of natuuryoghurt met ongesuikerde muesli en stukjes fruit.