Vervanging dagcréme!??

Hey! Ik ben een beetje aan het oriënteren met make up en ik kwam er achter dat je een goede dagcréme en primer nodig hebt als basis voor de foundation.

Nu was mijn vraag: kan de nivea créme in dat blauwe blik ook als dagcreme gebruikt worden, die gebruik ik eigenlijk altijd op mijn gezicht??

Of het daar voor bedoeld is weet ik niet, maar mijn vriendin doet dat altijd. En ze ziet er mooi uit dus :grinning:

Ja denk het wel hoor. Als je het nu ook gebruikt voor je gezicht en het voelt goed dan is het goed. Ik gebruik een primer van de HEMA, vind ik erg goed en ik heb er 1 van GOSH, ook heel goed!

Die in het blauwe blik wordt er voor afgeraden, omdat die eigenlijk te dik voor je huid is en eerder je huid verstopt. Nivea Soft is wel geschikt voor je gezicht. Trekt ook veel sneller in. Vind het veel fijner :stuck_out_tongue:

^Bij mij laat het een vettige laag achter maar als dat bij jou niet het geval is, waarom dan niet?

Bedankt. Ik ben opzoek naar een goedkope primer om te kijken of het uberhaupt wel bevalt dus dan ga ik die van hema halen :grinning: