Vervanger van het 5euro h&m rokje

Het zwarte h&m 5 euro rokje, handig ding en makkelijk te combineren met zowat alles.
Hellaas.
Het is uit de zomercollectie en nu dus niet meer te koop. Alleen wil ik het nu wel heel graag, want heb dat ding bijna elke dag aan.

Dus bij deze: Post hier een verzameling van winkels met soortgelijke rokjes.

Een tip: opzich kan je ook simpele zwarte hempjes ervoor gebruiken.

Een simpel zwart jurkje van de H&M, dan met een topje oid er over heen

ze hebben bij de H&M een winterversie
verder the Sting

Ik was vandaag bij de Lady Sting, daar hebben ze die, mijn zus heeft er één van de Primark, Ik heb er één van Vero Moda (winkel in Delft met verschillende merken en alles).

Ja bij de sting hebben ze die rokjes in verschillende kleuren en bij de Primark geloof ik ook.

augurkenlul, ik moet elke keer lachen om die naam hahah.
Maar inderdaad, bij de sting! Misschien kun je ook zoiets op Ebay vinden? (’‘black stretch skirt’’ oid)

http://files.hm.com/media/products/895/DXL865_79233_50016_08_5200.jpg

Die winterversie op de site zie ik zelf alleen in deze kleur, is hij er wel in het zwart? Dan wil ik wel even vroeg op staan :"D

The Sting maar 8 euro!

bij ons hangen die rokjes er nog altijd… Ik heb eergister nog een zwarte gehaald

Ik verkoop de mijne, het is de iets dikkere zwarte versie van 6,95
ik heb 'm 2 keer gepast, maar hij is mij te groot. het is maat M
interesse? note me :slightly_smiling_face:

http://i55.tinypic.com/23hsy1d.jpg

Ik zie ze in amsterdam nergens liggen :3

Of iemand hier toevallig wel?

je kan ze bestellen maar dan moet je echt vroeg op, ik kan der 1tje voor je meenemen van de primark die van 4euro als je wilt maar dan moet je wel 6dagen wachten

hij is er btw ook in het zwart ja en marine blauw en nog 2 kleuren alleen nu zijn ze 7euro

ze hadden precies dezelfde rokjes bij de takko, maar dat was in oktober dus geen idee of ze die daar nu nog hebben. Die was ook zwart en zelfde soort stof ongeveer, maar dan met een soort ribbeltjes

Dat is niet duur zeg hm… (morgen maar langs de Sting)

Heeft iemand trouwens een foto van de stingrokjes?

Die staan op de site, of op google. :slightly_smiling_face:

^ Kan je het dan posten?

Ik kan het niet vinden (daarom vroeg ik het dus net)

-

welke primark ging je dan?