vervangen

-

Beetje raar dat je maar één select groepje “beste” vriendinnen zou mogen hebben. Eerlijk gezegd vind ik er geen probleem aan dat zij nieuwe vriendinnen maakt, is juist leuk voor haar toch? Misschien dat je ook wat meer open kunt staan voor die meiden en je ook in hun gesprekken mengen als jullie met zijn vieren zijn. Ik denk dat je nu de indruk wekt dat je niets met ze te maken wil hebben en dat nodigt ook niet bepaald uit tot een nieuwe vriendschap met jou. Ik stel voor dat je voorstelt om wat met zijn vieren te doen onder het mom van: dan kan ik jullie ook een beetje beter leren kennen. Later kun je altijd voorstellen om met je oorspronkelijke vriendin gezellig met zijn tweeën een keer iets te doen. Maar eerlijk is eerlijk: accepteer dat jij niet iemands enige vriendin kunt zijn. Ga er anders zelf ook lekker op uit om met dat oppervlakkige groepje gezellig vaker af te spreken.

dat doe ik ook wel, met een van hun zat ik op de basischool en was toen een hele goede vriendin, dus praat ik nog steeds veel mee. Maar tis denk ik meer dat gevoel van buitensluiten van vorig jaar weer terug komt

Beginpost weg dus slotje