Vertrouwen

Mijn vriendje vertrouwt mij precies niet echt…
Ik weet totaal niet waarom ( ik heb nog nooit zijn vertrouwen of dat beetje vertrouwen gebroken)… ik doe niks verkeerd ook ofzo…

We zijn bijna een halfjaar samen en hij kijkt stiekem in mijn gsm…

Hoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt :couplekiss_man_woman:

Praten.

Hmm waar komt het door? Heeft hij iets meegemaakt met jou of voor jou waardoor hij je niet vertrouwt? Als het niet aan jou ligt, zal hij zich er over heen moeten zetten. Anders staat het jullie relatie in de weg…

Het is wel irritant hoor! In het begin had ik eerlijk gezegd ook niet veel vertrouwen, maar dat is heel veel verbeterd! Ik denk eigenlijk dat het komt door dat hij net op reis is geweest, ik had ook een nieuwe foto gepost enja, je kent het wel jongens die liken, hij is daar erg jaloers op… ik vind dat een beetje jammer! We zijn echt gelukkig samen! Maar stiekem in mijn gsm kijken vind ik toch jammer hoor!

Ja ik begrijp dat je het jammer vindt. Jij wil je vrijheid die je nodig hebt en hij wil de enige voor je zijn, wat ook logisch is. Kunnen jullie er bepaalde afspraken over maken? Bijvoorbeeld dat hij niet meer ongevraagd in je telefoon kijkt, maar bijvoorbeeld een keer per week samen met jou meekijkt? Ik weet natuurlijk niet wat jouw grens is, dus dat is goed om eerst vast te stellen.

+ Hij vertrouwt je minder omdat jongens je foto liken op facebook? Sorry, maar daar kan ik zo niet tegen. Als hij daar al een probleem van maakt, denk ik dat er toch iets mank loopt in jullie relatie. En dan is de oplossing weer: praten!

Met hem praten dat hij je moet geloven want in een relatie moet je elkaar vertrouwen…
en als hij dan nog niet vertrouwt zou ik het uitmaken.

Of het is nieuwsgierigheid?

Ik zou met hem gaan praten hierover. Misschien is hij gewoon bang om je kwijt te raken en nieuwsgierig?

Praten.

Hoe kijkt hij stiekem in je telefoon als jij het weet? Dan is het toch niet meer stiekem? Hoe ben je er achter gekomen?

Dankuwel al voor de opties… we hebben eens gepraat en daar is er ruzie uitgekomen… maar ja, ik denk dat we er toch sterker uitkomen. Hij keek in mijn telefoon en heeft zichzelf veraden

Misschien heeft hij voor jou een vervelende relatie gehad.

Pff neen eigenlijk…

Super raar dat hij je niet meer vertrouwt,
Praat er een keer rustig over met je vriendje. Misschien begrijpt hij je dan veel beter. :slightly_smiling_face:

Als je echt heel veel om hem geeft zou ik hem nog eens kans geven. stuur een lief berichtje van: ik houd van jou het aller aller meest! dat weet hij misschien hoeveel hij wel niet voor je betekend. succ6

Ik stuur elke dag van die lange lieve berichtjes… het is een beetje afstandelijk geworden tussen ons. Die jongen betekent alles voor me! Hij is echt een jongen die elk meisje zou willen! Te perfect! Ik wil hem eigenlijk echt niet kwijt na een halfjaar… :frowning_face:

Zoals iedereen al zegt: praten.
Misschien is er in het verleden wel iets naars gebeurd, waardoor hij mensen in het algemeen minder vertrouwd.

Praat face to face met elkaar.