vertrouwen

\

Ga er gewoon is goed voor zitten om met hem te praten hoe jij je hieronder voelt. Ook al heb je dit al eerder verteld en heeft hij beloofd het te stoppen. Dat meisje wil overduidelijk nog contact en meer contact dan vriendschappelijk. Vertel je vriend gewoon hoe jij je eronder voelt en misschien vind je het wel fijner als je zelf mee gaat naar die verjaardag. Mocht je vriend dat natuurlijk zelf goed vinden. Je moet hem uiteraard wel vertrouwen, want hij heeft niets verkeerds gedaan. Maar praten is de basis van iedere goede relatie.

Waarom mogen ze geen contact hebben? Het zijn toch gewoon vrienden? En wat jij flirten vind is voor haar misschien iets heel anders.

Ik heb niet tegen hem gezegd dat ze geen contact meer konden hebben dat kwam vanuit hem. ik heb gezegd dat als hij dat wilde doen hij dat mocht doen omdat ik hem erin vertrouw dat ie niks doet, en zolang hij het maar vriendschappelijk houdt en het me anders verteld,

En ik weet dat het flirten was want hij heeft het me laten lezen

Tja, dat je meegaat naar een verjaardag van een vriend van hem is niet zo raar hoor. Dat kan toch ook uit gezelligheid en niet omdat je het niet zou vertrouwen? Ik zou me niet zo druk maken als ik jou was. Hij is heel eerlijk tegen je, en dat zou ik niet gaan verpesten door heel wantrouwig te doen tegen hem. Als je ergens mee zit gewoon zeggen.

Dit :slightly_smiling_face: Ik heb ook een hele goede vriend met een vriendin en dat is zelfs ook mijn beste vriendin! Heb een beetje vertrouwen :wink:! Het kan prima!!

als je je er niet zo goed bij voelt praat er dan over met hem

Geen zorgen over maken, hij is super verstandig en lief geweest en heeft tegen haar gezegd dat hij geen contact met haar wil. Dan moet je hem ook een stukje vertouwen geven :slightly_smiling_face: