Vertrouwen terugkrijgen

Oke haha dit klinkt misschien echt raar of zo. Maar m’n ex overweegt het waarschijnlijk voor een 2de kans. Onze vorige relatie is totaal niet leuk aan z’n einde gekomen. Hij maakte het uit via msn, en had een ander. Verder veel ruzies gehad ed. Toen zijn er nog een aantal dingen gebeurt. Maar ik weet niet als dat weer allemaal goed komt ik hem voor de volle 100% ga vertrouwen, maar ik wil ook niet echt zo opdringerig overkomen en weten waar hij altijd is en dat ik dan boos word omdat hij niet terug sms’t en zo. We gaan wel veel praten dat sowieso.

Maar alleen hij weet niet hoe hij het voor elkaar kan krijgen dat ik hem voor 100% weer ga vertrouwen als het weer goed komt. En ik wil samen tot oplossingen komen hoe dat we daar aan zouden kunnen werken.
Heeft iemand hier misschien ideeën hoe je dat voor elkaar kan krijgen?

Je kunt niet door één actie iemands vertrouwen winnen als dat is wat je denkt. Dat kan ontzettend lang duren door bijv. niet vreemd te gaan en geen vreemde dingen te doen. Er is eigenlijk geen lijst waardoor de balans weer herstelt, dat moet groeien.

je moet weer gaan opbouwen hij moet aan jou laten zien dat echt het aan kunt

wat vero123 zegt zat ik ook aan te denken maar dan meer van dat hij moet laten zien dat het het waard is.

Waarom wil je nog eens aan de relatie beginnen?

Vertrouwen kun je alleen terugwinnen over een langere periode. Als hij gewoon steeds zijn best doet en niks meer flikt en jij ziet dat, komt er steeds een beetje meer vertrouwen bij.
Maar daar moet je geduld voor hebben, dat gebeurt niet binnen een dag, een week of een maandje.

dat is een heel heel heel heel heel lang verhaal.

Ik heb ook tegen hem gezegd toen hij zei ‘‘wat als ik je die 2de kans wil geven’’. Toen zei ik ‘’ dat zou ik dan niet geloven, en zou je er veel voor moeten doen zodat ik het wel geloof’’.

Het ligt echt aan wat jou vriend doet, of hij kan omgaan met jou gevoelens en hoe snel jij iemand kan vergeven. Geef het de tijd