Vertrouwen met fotos

Hey girls!
Ik heb al iets langer dan een jaar een relatie met de allerliefste jongen ooit en het gaat heel goed tussen ons. Alleen zag ik laatst op zijn telefoon de app ‘snapcrack’ en hij slaat alle foto’s van mij op die ik wel is gestuurd heb die iets verder gingen. Nooit naakt maar wel is iets meer dan normaal, jullie snappen me. Ik wist niet zo goed wat ik zag en heb het meteen allemaal gewist. Moet ik hierover beginnen? Ik weet bijna zeker dat hij nooit foto’s van mij zou doorsturen maar er kwam opeens plotselinge paniek omhoog… Alvast bedankt

Kus! X

Ik zou het hem gewoon vragen. En uitleggen dat je het zag en ze uit paniek verwijdert hebt. Communicatie is belangrijk!

En tot die tijd geen foto’s meer maken… vind dat je wel duidelijke afspraken moet maken over het bewaren van dat soort foto’s. Zou het zelf niet willen hebben.

best raar dat hij het via die app doet, dus geheim. misschien heeft hij er geen slechte bedoelingen ofzo mee maar ik vind het wel apart

Ik vind dat hij sowieso al heel erg je vertrouwen geschaad heeft door stiekem die foto’s van je op te slaan zonder dat jij dat wist. Dat is heel respectloos, en echt niet oké. Dat moet je je wel even beseffen en het ook aan hem laten weten.

Hier sluit ik me volledig bij aan. Ik vind het echt niet kunnen dat hij stiekem foto’s van je bewaart.

Ik snap wel dat je vriend nog steeds de foto’s heeft aangezien jij ze naar hem gestuurd heb. Misschien kan je hem volgende keer vragen of hij de foto’s na het bekijken wilt verwijderen?

Ze heeft 'm de foto’s gestuurd via snapchat, een app die je foto’s maximaal 10 seconden laat zien en daarna niet meer. Hij heeft ze zonder haar toestemming opgeslagen. Dat is echt hufterig gedrag.

Ik vind het ergens wel logisch dat hij ze op slaat. hij is verliefd op je en wil er waarschijnlijk vaker naar kijken. Dit betekent dat het natuurlijk niet ok is dat hij ze op slaat. Ik zou er ook met hem over praten. Daarnaast raad ik je echt aan om zulke pikante fotos niet te sturen (naar niemand dus) want mensen kunnen altijd nog van gedachte veranderen, ook al willen ze in eerste instantie niets doorsturen en hebben ze goede bedoelingen. Kijk aub uit.

Geen idee dat het via snapchat gestuurd is. Nu snap ik de jongen eigenlijk des te meer. Ik zou de foto’s van mijn vriend ook opslaan. 10 seconden een foto bekijken van iemand waar je erg gek op bent zou voor mij niet genoeg zijn.

Met je vriend praten lijkt mij het beste. Zeg wat jou dwars zit en vraag waarom hij het gedaan heeft.

Ik zou gewoon aan je vriend vragen waarom hij die app heeft en dat je je er niet prettig bij voelt. Als hij em alsnog gebruikt kan je ook alijd nog alles bewaren voor als je hem ziet en/of als max alleen inkijk of forceer dotos maken maar verder niet. Hoop dat je er wat aan hebt xx