Ik heb/had een beste vriendin.
Het probleem is dat ze heel erg boos op me is geworden omdat ik dingen die ze mij in vertrouwen heeft gezegd heb verteld aan een vriend van haar. Dat deed ik omdat ik me zorgen maakte om haar en die vriend ook. Daardoor heb ik hele erge ruzie met haar gekregen.
Het gaat slecht met haar want ze is verliefd op een jongen maar die jongen gebruikt haar alleen maar en laat haar vallen als het hem uitkomt. Ze wil het zelf niet inzien dat hij heel slecht voor haar is.
Ik had er al eens ruzie met haar over gehad maar dat is weer goed gekomen wat natuurlijk wel haar vertrouwen in mij beschaamt heeft.
Ik heb verder ooit eens met iemand die ik ken afgesproken en die zei dat ze met die jongen bezig was en dingen met hem heeft gedaan. Dezelfde jongen dus waar mijn vriendin mee bezig is en ik zei tegen dat meisje dus dat mijn vriendin er ook mee bezig was. Het bleek allemaal bullshit te zijn. Mijn vriendin en dat meisje haten elkaar maar dat wist ik dus niet en daardoor heeft mijn vriendin hele erge ruzie met dat die jongen gehad waarna mijn vriendin weer boos werd op mij.
Nu is het probleem dus dat ze me niet meer vertrouwd en me niet meer wil spreken. Ze wil me niks meer vertellen want ze zegt dat ik toch alles doorvertel. Ik voel me vreselijk om dat ik het gezegd heb maar ik maak me echt zorgen om haar. Ze wil er niet naar luisteren. Verder heeft ze het wel goed gemaakt met die vriend maar mij wil ze niet meer spreken.
Ik weet nu gewoon niet wat ik moet doen. Wat kan ik het beste doen?