vertrouwen kwijt

hee,
sorry alvast, ik weet mn god niet waar ik dit onderwerp anders moet plaatsen

maargoed, ik vind een jongen leuk, maar ik wordt daardoor gigantisch onzeker.
één van mijn vriendinnen is de laatste tijd heel erg veranderd.
ze is opeens best wel *sorry* een slet geworden, en heeft best veel bekijks bij jongens…

maarja, ik vertrouw haar niet helemaal, door kleine dingen, en ik ben bang dat ze met de jongen die ik leuk vind gaat zoenen of iets.

heeft iemand misschien een idee hoe ik meer vertrouwen kan krijgen
en hoe ik erachter kan komen, of er iets is gebeurt tussen ze?

heel erg bedankt alvast! :slightly_smiling_face:

Hoe kom je op het idee dat die vriendin met hem zou gaan zoenen? Dat ze een slet is wil niet zeggen dat ze per se met hem wil of zal gaan zoenen. Of weet ze dat jij hem leuk vindt en ben je nu bang dat ze met hem gaat zoenen om jou een naaistreek te leveren?

Ik zou zelf gewoon contact zoeken met die jongen, erachter komen of hij jou ook leuk vindt en haar een stap voor zijn (mocht het zo zijn dat zij -ook- achter hem aan gaat).

Nee daar heb je gelijk in, maar ze probeert op allerlei manieren de aandacht te zoeken, of het nou via een goede of slechte manier is.
Plus, die jongen is echt knap :stuck_out_tongue:

Maar thanks voor je tip ^^
ik ga mn angst maar eens opzij zetten, en hem meevragen :flushed:

Trouwens jongens weten best welke meisjes ‘keepers’ zijn die ze graag zouden willen voorstellen aan hun familie & welke meisjes ze van kunnen profiteren om het zo maar even te zeggen…

edit:
je bent 15? neem aan die jongen ook? sommigen jongens beseffen dat nog niet rond die leeftijd (laat me dat er maar even bij zeggen)

nee hij is 18 :wink:
maar je hebt wel gelijk! thanks, dat ben ik gewoon helemaal vergeten om daaraan te denken :flushed: ohh nu voel ik me best slecht :flushed: