Vertrouwen in vriendin?

Heeee,
Ik sta al 3/4 jaar op een camping waar ik een vaste vriendin heb.
Ik heb de afgelopen 4 weken op de camping gestaan en sinds een weekje ook een vriendje die ook op de camping staat. Maaaar nu ben ik voor een halve week thuis en zijn mijn vriendin en vriendje nog op de camping. Wat het probleem is is dat mijn vriendin heel close doet tegenover mijn vriendje, ze hangt de hele tijd op hem, wil altijd met zijn drieën zijn enz. Nu staan hun dus nog met z’n tweeën op de camping en ik ben voor een halve week weg,maat vinden jullie ervan? Moet ik m’n vriendin vertrouwen dat ze niet zo close doet deze week? Ik wil m’n vriendje namelijk niet kwijtraken. HIJ DOET NIETS BIJ HAAR.

Ik hoop dat jullie me willen helpen!
Liefs!

uh is die ‘vaste’ vriendin je lief of gewoon een vriendin?
Als het gewoon een vriendin is: praat er mee. Ook met je vriend. Zulke dingen moeten bespreekbaar zijn in een vriendschappelijke en liefdesrelatie.

Als je je vriend vertrouwt dat hij niets bij haar doet, kan zij moeilijk wel iets gaan doen bij hem lijkt me

Nee, geen vriendinvriendin zegmaar. Gewoon vriendschappelijk. We zijn 12/13 jaar dus om er helemaal gesprekken over te beginnen… Ik zie die jongen na volgende week een jaar niet weer, we wonen 3 uur rijden van elkaar af… Ik wil ze allebei niet kwijtraken. Met de jongen heb ik verkering

Hmm moeilijk. Sowieso zou ik het wel bespreken met je vriend. Je zegt dat je hem vertrouwt, dus hij zal dit wel begrijpen. Het is voor jou niet leuk dat jij ergens anders bent en jouw vriendin en vriend ergens samen. Toch zou ik erover praten, want ik zie eigenlijk geen andere manier om dit aan te pakken?

Wat ga je eigenlijk doen als je na volgende week die jongen niet meer ziet voor een jaar als ik vragen mag? Lijkt mij best vervelend, 3 uur rijden. Dan zal vertrouwen in jouw vriend toch wel héél belangrijk worden (het is altijd belangrijk, maar je snapt me wel).

Ik weet het niet, ik kom donderdag avond weer op de camping en hij gaat vrijdag weg, daarna zien we elkaar dus een jaar niet. Ik weet niet if het uitgaat oid. Hij gaat nu naar de eerste klas (ik 2e) en hij komt ook bij allemaal nieuwe meisjes in de klas. Ik moet dan inderdaad heel veel vertrouwen in hem hebben dat jaar. :relaxed::relaxed::relaxed::relaxed::relaxed:

Jullie wonen zo ver van elkaar weg, een jaar zonder elkaar word heel moeilijk en de kans dat je in een jaar verliefd word op een ander is heel groot, en wat je vriendin betreft, zeg tegen haar dat je het niet fijn vind.

Met eerlijkheid kom je het verst :slightly_smiling_face:

Je bent nog jong, en in dat jaar dat je hem niet ziet, zullen er waarschijnlijk veel dingen gebeuren. Misschien kom je wel een leuke jongen tegen die dichter bij je woont. Ik zou hem gewoon laten gaan en gezien je leeftijd zou het toch niets groots worden. Met je vriendin zou ik even praten, omdat het toch jouw vriendje is, of het nu lang duurt of niet.

Ik snap dat je het heel vervelend vind! Ik zou toch met die vriendin gaan praten om het in de toekomst ook te verkoken ! Zeg dat je der vertrouwt maar dat je het ook fijn zou vinden om even samen met je vriendje te zijn, vertel daar ook bij dat jullie elkaar een jaar niet gaan zien en dat je dus rustig afscheid van hem wil nemen.

Wat je vriendje betreft zou ik kijken wat er gebeurt, misschien groeit het uit elkaar maar misschien is jullie liefde voor elkaar wel heel hecht ! Denk er in ieder geval goed over na en ga het niet overhaasten!!