vertrouwen in je beste vriendin

Mijn beste vriendin heeft verkering met een 20 jarige jongen en ik maak zorgen om haar,
omdat ze allemaal dingen hebben gedaan?
en mijn beste vriendin is 13 jaar ik vertrouw hem niet zo, en ik weet alles van haar en ik wil niks doen want anders wordt ik in elkaar geslagen en dat wil ik niet ,
xxxx bezorgdemeisje :frowning_face:

heeft iemand nog tips ik hoor het graag

Ehh.
13 en 20?
Dat is niet echt goed nee. Hoezo zou je in elkaar geslagen worden als je wat gaat doen?

Ga naar een ouder/mentor toe want het lijkt me stug dat een man van 20 goede bedoelingen heeft met een meisje van 13.

Misschien even met je ouders bespreken, zij kunnen je beter helpen en eventueel met de ouders met van het meisje kunnen praten?

klopt daarom ben ik ook heel erg bang en maak ik me zorgen

maar als ik naar haar ouders ga of tegen iemand het zeg dan wordt ik waarschijnlijk in elkaar geslagen :’(

nogmaals; hoezo zou je dan in elkaar geslagen worden

omdat ik van haar aan niemand mag vertellen en als ik dat wel doe volgens mij wil ze mij bedreigen

Mooie vriendin. Maar dat doet ze toch niet echt. Vertellen aan je ouders en dan samen aan haar ouders vertellen. Dit is echt niet normaal

Ze gaat je heus niet in elkaar slaan, zeker als ze realiseert hoe fout dit is. 13 en 20 is niet echt gezond, dus zeker vertellen aan iemand!

Nou goede vriendin heb je dan ja.

Weten haar ouders van de relatie af?

Dit + ik zou er ook over na denken of dit wel een vriendin is. Als ze dreigt met je in elkaar slaan, vind ik dat niet echt een goede vriendin.

13 en 20? wat een zieke gast zeg! :bored:
en je laat je toch niet in elkaar slaan door je vriendin, wat een vriendin moet dat dan voorstellen. Waarschuw haar en licht haar ouders in.

Als een vriendin mij zo zou bedreigen, zou ik zoiets hebben van 'Zoek ‘t lekker uit jij!’. Stap naar haar ouders toe en laat het verder aan hen over. Geef ook aan dat ze heeft gedreigd jou in elkaar te slaan, als jij je mond zou opentrekken.

maar haar ouders weten het al en hun zeggen ja het is een goeie jongen voor je
ik vind het gewoon super dom van haar ouders en haar moeder is zelf heel jong zwanger geraakt en eigenlijk hoor je dan gewoon juist op te letten maar dat doet haar moeder niet omdat zij en haar moeder geen goeie band hebben met elkaar ik maak me echt zorgen om haar

^Maar hierboven zeg je nog dat je het niet tegen haar ouders mag zeggen? :’) En nu weten ze het opeens al en vinden ze het goed? Of begrijp ik het nu verkeerd.

Als die ouders het vertrouwen is er niks aan te doen. Dan komt ze zichzelf nog wel tegen als jij gelijk hebt, maar verder kan je weinig doen, want het zijn haar keuzes en haar ouders staan achter haar zeg je.

Als zij je bedreigt dan zou ze van mij in de stront kunnen zakken. Dan is het een slechte “vriendin” en kan ze het zelf uitzoeken.