Vertrouwen in een relatie

Het was ook niet van toepassing op mij :’). Ik zou het zelf niet kunnen, veelste jaloers nu. Ben dat nooit geweest, maar m’n ex vond het nodig om geestelijk vreemd te gaan en het zelf uit te lokken. Zo’n 3/4 keer.
Dus dat vind ik zeker. Een mens is NOOIT 100% te vertrouwen.

Maar als je DENKT elkaar voor 100% te vertrouwen, vind ik zeker dat je je vriendje wel met iemand anders kan laten dansen.

Ik ben ook veel te jaloers daarvoor zou het niet kunnen

Ik wil helemaal niet met andere jongens dansen, en als hij met een ander meisje danst, mmmh daar ben ik te jaloers voor.

ik vind tussen ‘dansen’ en ‘dansen’ een heel groot verschil zitten. Gaat hij met een ander lopen schuren of heel intiem dansen, nee dat vind ik te ver gaan. Tenzij ik zeker weet dat het ‘gewoon’ een vriendin ofzoiets van hem is, in ieder geval iemand die ik ook ken. Met een meisje de polonaise lopen of een beetje mee springen op de muziek… prima.

Wow ik ben echt verbaast, ik dans met iedereen en hij mag ook dansen met wie die wilt. Tuurlijk zijn er wel grenzen, maar ik heb er vertrouwen in dat mijn vriend die grenzen ook kent. Zelf dans ik ook al jaren met jongensvrienden, zonder dat er verder iets gebeurd is. Ik zie niet in waarom ik dan ineens dat niet meer kan doen als ik een vriend heb en voor hem geldt hetzelfde.

Ligt eraan hoe je danst en hoe je erover denkt

Ik dans met anderen, mijn vriendje doet dat ook. Maar er is inderdaad en verschil tussen dansen en dansen, haha. Maar als jij er geen problemen mee hebt, is dat toch goed? Je vertrouwt elkaar dan wel. Niet dat als je jaloers bent dat niet doet, ik kan soms ook redelijk jaloers zijn…

Ik vind dansen met een ander een beetje… vreemd
Met z’n vrienden mag ie lekker dansen. Maar met andere meiden?.. Nee. Omdat hij zelf geen vriendinnen heeft, en vind het raar om hem met onbekende te zien dansen.