Ik heb echt even advies nodig, ik weet namelijk niet wie ik moet geloven. Ik app namelijk de laatste tijd veel met een jongen van mijn school. Hij heeft mij dus gevraagd of ik vrijdagavond bij hem thuis en film wil kijken, ik vind deze jongen wel leuk zeg maar, dus ik heb ja gezegd. Alleen net heb ik het tegen een meisje uit mijn team verteld en die zei dat hij haar ook dat soort dingen vroeg en dat hij dat ook bij andere meisjes doet. Een andere vriendin van mij die heel close met hem is, zegt dat hij op FaceTime heeft gezegd dat hij mij leuk vind. Maar wie moet ik vertrouwen en wat moet ik doen?
Ik zou het heel losjes nemen met wat er gebeurd.
Doe gewoon wat je leuk vind maar wacht rustig af met wat jij en hij wil.
Ik ken deze andere meiden niet dus ik kan niet zeggen of ze betrouwbaar zijn of niet, dit moet je zelf uitzoeken.
Hou het in gedachten maar doe gewoon je ding.
Je kan afspreken, maar de kans zit erin dat hij alleen meer wilt (gebaseerd op wat je hierboven zegt), al kan je niet uitgaan van het verhaal van één meisje. Ga vrijdag gewoon en kijk hoe hij zich gedraagt.
*betrouwbaar
Gewoon gaan en zelf uitvogelen wat er gebeurd. Een jongen kan ook gewoon voor vriendschappelijke redenen met een meisje een film kijken, da’s niet zo gek en heeft niks met betrouwbaarheid te maken. Natuurlijk kunnen deze meisjes ook liegen, maar dat kunnen wij niet beoordelen.
Als je er twijfels over hem hebt en hij je uiteindelijk uitvraagt, is het natuurlijk wel verstandig om deze eerlijk uit te spreken.
Kortom: gewoon van de filmavond genieten, de rest komt vanzelf en maak je geen zorgen.
Je zegt het goed: hij vroeg haar ook zulke dingen. Verleden tijd.
Het meisje, die vrij close met hem is, zou ik eerder geloven dan een meisje uit mijn team.
Het beste is om zelf te checken of het daadwerkelijk zo is. En wat is de beste manier: afspreken met hem. Zelf voelen of het goed is. Lichtelijk aftasten hoe hij je ziet (vindt tie je leuk, wil die alleen vrienden zijn, etc.). Succes!
ga er gewoon heen, is toch gezellig. als het niet Betrouwbaar is dan ga je gewoon weer pleite he makkelijk toch niet zo zeiken
en hoe oud ben je trouwens met je 'v’ertrouwbaar je klink wel 13
Als je hem leuk vind, zou ik gewoon afspreken. Misschien is het meisje uit je team wel gewoon jaloers?