Ik scheer het down under al sinds ik 1 haartje zag. Toen ik 12 was volgens mij. Maar mijn moeder weet het niet. Ze vraagt er ook niet naar ofzo. Maar mijn zus mocht het pas op haar 15 en toen mocht ze haar bikinilijn niet eens scheren. Maar stel dat ze het deze zomer vraagt als ik mijn bikini bijvoorbeeld aan heb. Moet ik het dan gewoon zeggen of ontkennen? Hoe ging dat bij jullie?
gewoon zeggen.
wat zij zegt
mijn moeder praat daar niet echt over, maar als ze er naar vraagt gewoon nonchalant antwoorden lijkt me het beste?
Gewoon nonchalant op antwoorden.
Maar waarom zou ze ernaar vragen dan?
Dat deed ze bij mijn zus ook.
Ik snap niet waarom je toestemming zou moeten krijgen om je down under te scheren of niet? Ik bedoel, als je tegen je moeder’s wil in gaat en het tóch doet, ziet ze het toch niet? Ze kan er moeilijk over gaan ragen in een openbaar zwembad. xD Áls ze ernaar vraagt, gewoon zeggen.
Ik doe het gewoon, hoezo vertellen? wat is het nut?
Wil ze dan checken of jij je scheert down under? Hoe bedoel je in bikini? Vindt zij dan dat het daaronder uit je bikini hoort te komen ofzo? Je mag toch zelf bepalen of je dat doet of niet :3
Niet uit jezelf vertellen, maar als ze ernaar vraagt wel eerlijk antwoorden.
^^ inderdaad
huh , wat raar waarom mag je niet beneden scheren?
wat maakt het uit als jij je wil schere?
als mijn moeder zich daar mee bemoeit kijk ik haar zo: aan… ze maakt er altijd grapjes over -.-, en dan vraag ik altijd:ging jij vroeger naar je vriend met een oerwout? en dan is ze wel stil
Ja precies, ik mocht het ook eerst niet van m’n moeder omdat ze ‘het niet nodig vind’. Maar uiteindelijk heb ik het toch gewoon gedaan, en toen ze ernaar vroeg gezegd dat ik het doe omdat ik me er frisser door voel (wat echt zo is, ik bedoel, al dat haar beneden, bah).