Vertellen vrienden alles aan elkaar door?

Vertellen jongens vrienden alles aan elkaar door denk je als het over meisjes gaat anders ben ik zwaar genaaid :sob:

Waarschijnlijk wel.

Ehm ja, de jongens die ik ken wel ja. Een beetje hetzelfde als wat meiden doen. Alleen zullen jongens er luchtiger over doen meestal.

Waarschijnlijk wel idd… M’n vriend vertelde onze 1e keer ook gelijk door en toen wist iedereen het, vond ik wel kut want 't was best gênant haha. Nu vraagt ie het wel heel lief als we wat ‘cools’ gedaan hebben of ik het erg vind als hij het verteld :sunglasses:

Ik denk wel dat ze dat doen. Mijn vriend verteld soms ook wel dingen aan zijn vrienden maar gelukkig niet in detail. Hij weet ook dat ik dat niet zal piken. Ik heb wel eens gezegd tegen hem…als je teveel hierover verteld aan vrienden betekend dat een maand geen sex. hahaha werkt goed. :cold_sweat:

Op het gebied van seks, ik denk het wel ja :’)
Ik was altijd benieuwd waar mijn vriend + zijn vrienden het over hadden in hun groepsapp, dus hij gaf z’n mobiel zodat ik het kon lezen. Dat ging alleen maar over wanneer ze seks hadden gehad, met wie, wat ze gedaan hadden enz. En als het niet over seks ging, ging het over auto’s. Maar het meeste ging over seks. Mijn naam kwam ook aardig vaak langs in die groepsapp.

Niet alles, maar wel veel.

Mijn vriend vertelt echt alleen dat we seks hebben (etc), maar echt geen details over hoe ik het doe of zo, dat zou best raar zijn.

De meeste jongens vertellen veel door aan hun vrienden. Er zijn ook wel eens jongens die opscheppen of echt details vertellen aan hun vrienden, maar gelukkig heb je die niet zo vaak.

Ik had ook een keer dat er een doodvreemde jongen naar mij toe kwam en zei: dit had ik nou echt niet verwacht van jou, je ziet er zo lief en onschuldig uit. Een vroegere scharrel had gepraat bij een van zijn vrienden en ik had op dat moment een relatie met een andere jongen en dacht echt waarom heb ik dit weer.

Over hun vriendin vaak niet alles (die van mij toch niet). Over een meisje dat niet hun vriendin is wel ja.

meeste jongens vertellen een heleboel aan hun vrienden door, net zoals meisjes doen. maar ik geloof wel dat ze de meeste details achterwege laten, hoor.

Ja. Jongens zijn een stuk makkelijker in over seks praten dan meisjes.

Dit merk ik vaak ook ja. En vaak treden jongens minder in detail dan meiden.

Negen van de tien keer wel. :’)

Mijn ex vertelde in de kroeg soms gewoon waar ik bij stond.
Ook de dingen die ik liever niet wou.
Een andere jongen zij dat hij zijn mond moest houden omdat ik verteld had dat ik dat liever niet had. de echte details dan.
Hij zij ze snapt vast wel dat we af en toe eens kletsen en lekker overdrijven maar beledigen en alles in details hoeft nou ook weer niet he.
Ik vertel ook niet alles.

Haleluja

Dit inderdaad, mijn vriend en ik zijn volgende week 3 jaar samen. Zijn vrienden zijn ondertussen ook mijn vrienden geworden en weten heus wel dat we seks hebben etc. maar daar blijft het dan ook wel bij. Hij vindt het zelf ook totaal niet nodig om daar verder over uit te wijden

Ja,

Ik kreeg laatst screenshots van een vriendin waar mijn vriend aan haar vriend vertelde dat ik hem had gepijpt…

Wat vriendelijk.

Mijn vriend en zijn vrienden dus totaal niet haha