Vertellen tegen ouders dat je ongesteld bent!

Hallo,
Ik ben nu 5x ongesteld geworden ( gelijk heel regelmatig), maar ik vind het heel irritant om het tegen mijn moeder te zeggen omdat er altijd iemand bij is. Wat kan ik doen? En zeggen/ zeiden jullie het altijd tegen je moeder/ ouders dat je ongesteld bent/was?

Je moeder is toch wel eens alleen? Desnoods loop je achter haar aan als ze naar de wc gaat ofzo. Ik vind het heel normaal om het tegen je moeder te zeggen, dan kan ze er ook rekening mee houden met het kopen van maandverband enzo. Ik zeg het niet elke maand, dat heeft ze vanzelf wel door (aan mijn humeur en het volle prullenbakje in het toilet).

thnx voor de tips! Ik koop zelf tampons. Maar alsnog bedankt.

Ik vind het heel normaal om dat te zeggen.

Ik ben dan zo iemand die gewoon tijdens het eten aankondigt dat ik niet veel hoef (misselijk) omdat ik weer ongesteld ben. (En dan vertel ik er details bij omdat mn vader en mn zus er niet tegen kunnen en dat vinden ik en mn moeder hilarisch om te doen. Maar dat terzijde :grinning_face_with_smiling_eyes:) No big deal. Natuurlijk hoeft niet iedereen het te weten, want ik deel net wat te veel, maar je kan het best wel tegen je moeder zeggen zodat zij er rekening mee kan houden.

Dit heb ik dus met mijn vader :grinning_face_with_smiling_eyes: Nee maar ik zeg het nu niet meer maandelijks, ze merkt vanzelf wanneer de voorraad kleiner wordt. We kopen allemaal gewoon eens in de zoveel tijd maandverband en tampons, wie het nodig heeft koopt gewoon een flinke voorraad.

Eh ik zou eigenlijk niet weten waarom ik dat tegen mn moeder zou moeten vertellen.