Vertellen of niet?

[style][start help-ik-ben-verliefd topic]

Welkom bij het zoveelste standaard help-ik-ben-verliefd topic, enjoy your stay.

Ik ben dus al een tijdje verliefd op een jongen, hij is grappig, spontaan, leuk en ik kan heel goed met hem praten.
Ik spreek hem vaak op msn en daardoor weet ik al best aardig wat over hem;

• Hij is naar eigen zeggen niet verliefd op iemand.
  • Hij stapt nooit zelf op een meisje af (omdat 'ie bang is een blauwtje te lopen ofzo XD?)
  • Hij is meer van mening van ‘Ik zie wel’ qua liefde.
    (Dat kwam stom over haha, maar hij is niet zo onverschillig als het zo lijkt hoor XD?)

Ik loop wel met hem mee van lokaal naar lokaal enzo, maar zoveel lessen hebben we niet echt samen. Een vriendin van mij heeft met zijn beste vriend en daardoor kom ik hem ook wel vaak tegen.

Op sommige momenten ben ik helemaal vrolijk en dan denk ik daarnaa weer van, ja, m’n kansen zijn best al een beetje verkeken…

Ik dacht eraan om hem gewoon in de pauze ofzo een keer apart te nemen en hem te vertellen dat ik hem leuk vind en dat hij zelf maar moet weten wat hij daarmee doet. Dan dénk ik dat ik mijn kansen ECHT helemaal kapot maak, maar hij weet het in elk geval, want ik ben niet zo’n type dat houd van geheimzinnig doen en ‘lief naar hem lachen.’

Wat moet ik? Het hem vertellen of het toch maar laten rusten?

Ik heb alle tijd om erover na te denken, want volgende week gaat het niet (SE’s, SE’s, SE’s :woman_student: ), maar jullie suggesties zijn meer dan welkom.

[/help-ik-ben-verliefd topic][/style]

Ja, ik weet dat het lastig is XD

[s]Voel je vooral vrij om een koekje te pakken tijdens je verblijf in dit topic.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/8d/Koekjes.jpg

als je geen koekjes lust, eigen meegebrachte etenswaren mogen ook genuttigd worden.[/s]

Bedankt voor het heerlijke koekje!
Ik zou het zeggen,
als je dat durft, denk het wel aan je post te lezen.
Je zegt zelf dat je niet het type bent van lief lachen en afwachten,
dus, ga ervoor!

Uhh, ik zou het niet gelijk vertellen.
Ik zou eerst wat met hem gaan flirten, hem wat meer gaan aanraken enzo.
Je ziet wel of hij ervan schrikt of dat hij het juist wel leuk vind…
Als hij het leuk vind zou ik hem vertellen dat ik m ‘leuk’ vind!

Dus sowieso wel zeggen.
En dan op een manier van ‘‘Hé ik vind je leuk, wil je met me naar de film/het strand/trouwkapel’’ of
'‘Ik vind je dus leuk en zie zelf maar wat je daarmee doet, doei! :‘D’’

Dat waren wel even twee uitersten maar oke XD

=D
toon 'm eerst dat je ècht geïnteresserd bent.
Raak 'm aan, geef 'm complimentjes, luister aandachtig naar zijn verhalen…Ik zat ook eerst in een uitzichtloze situatie maar ik heb dit de laatste week gedaan bij hem en gisteren toonde hij héél veel interesse n-n

en als je aanvoelt dat hij voelt wat jij voelt, dan ga je ervoor en vertel je het 'm, als je een blauwtje loopt dan heb je je hart gelucht en kan je op zoek naar iemand anders

Succes!

# neemt het 2de koekje van links# :relieved:

Ik zal het proberen, ik ben daar alleen niet zo heel goed in, ik ben bang dat het zo slijmerig wordt haha.

hahah je moet nou ook niet ’ je ziet er lekker uit vandaag’ zeggen met een vette knipoog maar bijvoorbeeld.

‘Leuk shirt’ of ’ veel getraind de laatste tijd? Ik merk het.’

haha xD

Gewoon een beetje flirten, wat al gezegd is ;p