Vertellen of niet?

Vorig jaar zag ik een leuke jongen op school. Ik zag hem toen wel eens op school rondlopen en vond hem altijd wel leuker dan andere jongens.
Hij is 17 en ik 14, dat is volgens mij wel een beetje een groot verschil op deze leeftijd, maar hij is anders dan andere 17-jarige jongens, altijd heel vrolijk en daarom lijkt hij wat jonger. Het probleem is dat hij een vriendin heeft…

Begin januari heb ik hem 2 keer gesproken, omdat hij toevallig in een lokaal was waar ik ook was (verder niemand) en hij praat gewoon tegen iedereen denk ik. We hebben in ieder geval wel leuk gepraat, ik denk dat hij me wel mag. Sindsdien ben ik echt verliefd, maar we hebben niet meer met elkaar gepraat. Toen had hij zich voorgesteld en hij weet ook hoe ik heet, maar misschien nu niet meer.

Ik hoop hem nog eens te spreken, maar het is een kleine kans. Dat hij mij leuk gaat vinden is dus ook een kleine kans, en ja, hij heeft dus al een vriendin.

Ik heb al lang geprobeerd om hem te vergeten, maar dat lukt niet.

Ik weet niet of ik het zou durven, maar ik denk er wel over om het hem te vertellen. Want volgend jaar gaat hij van school af en zie ik hem nooit meer, daar zou ik echt niet tegen kunnen als hij dan nooit iets geweten heeft.

Wat moet ik doen? En als ik het moet vertellen, hoe en wanneer dan? Want ik wil niet dat iemand anders behalve hij het weet. Ik vertrouw er wel op dat hij niks doorvertelt als ik zeg dat ik dat niet wil, maar hoe kan ik hem spreken?

Hij heeft een vriendin dus niet vertellen. Hoe moeilijk het ook is voor jou, je moet hem laten gaan.

Ik denk dat je hem toch echt moet laten gaan, en het niet moet vertellen. Het spijt me, maar ik denk ten eerste niet dat een zeventien-jarige iets met een meisje van 14 wilt. Opzich scheelt het maar 3 jaar, maar op deze leeftijd is het verschil wel heel groot. Verder heeft hij een vriendin waar hij blijkbaar gelukkig mee is. Je hebt hem 2x kort gesproken, ik denk niet dat als jij het hem vertelt dat hij ineens besluit om met jou verder te gaan ofzo

Nee niet vertellen, je maakt het jezelf onnodig moeilijk

Laat het. Je zegt zelf al dat hij een vriendin heeft.

Ik ga akkoord met wat de anderen zeggen.
Niet vertellen. Hij heeft al een vriendin waar hij waarschijnlijk gelukkig mee is.
Je moet hem laten gaan meid. Er komen nog andere jongens.

Ik ben het wel met iedereen eens dat je het niet moet vertellen, maar ik weet ook hoe het is dat je iemand echt niet kan laten gaan. Toch niet vertellen. Je maakt jezelf er uiteindelijk alleen maar verdrietig mee. Wat je misschien wel kan doen is gewoon zijn nummer regelen of hem simpelweg eens aanspreken in de gang. Als hij je echt mag is het geen moeite om te reageren. Dat lijkt misschien moeilijker dan het is, geloof me. En misschien als jullie meer praten ontdekt hij wel dat jij z’n droommeisje bent👑 -xxx-