vertellen?! maagd

Het is enorm mee gevallen:)

Je zou het hem voor de zekerheid wel kunnen vertellen!
Het is niks om je voor te schamen en zo weet hij ook dat hij een beetje voorzichtig moet doen. Ik denk dat je jezelf ook fijner voelt als hij weet dat je niet precies weet wat je doet omdat het je eerste keer is dan dat ie denkt dat je slecht bent ofzo (wat ie vast niet denkt maar het kan) En tevens is een “bloed verassing” ook niet leuk als je het niet verwacht!
Dus als het moment daar is vertel het hem, dat zal je een stuk minder ongemakkelijk doen voelen!

Ik weet niet of wij dat voor je kunnen beslissen, de keus is aan jou.
Als je het fijn vind dat hij het van te voren weet zou ik het zeggen. Ik heb het toen wel gezegd zodat hij er rekening mee kon houden. En daar voelde ik me goed bij. Maar het is geen verplichting om het te vertellen.

Persoonlijk zou ik het wel vertellen, daar zou ik me toch wat ‘gemakkelijker’ bij voelen op de één of andere manier. Bovendien kan hij er dan rekening mee houden door wat voorzichtiger te doen… Denk ook dat dat fijner is voor jou.

Inderdaad, het ene na het andere topic opent zich met een vraag over fwb. Ik weet niet of het aan mij ligt, maar in mijn omgeving is dat echt niet normaal. Ik zal het vast wel niet horen, misschien liggen al mn vriendinnen met hun fwb in bed te humpen zonder dat ik het weet. :grinning_face_with_smiling_eyes:

haha jaa ik weet het, lees het ook overal. Ik had graag een relatie met hem gehad maar omdat hij soms zo lang weg is werkt dat voor ons niet :frowning_face:

Bedankt voor alle reacties! Iets om over na te denken :slightly_smiling_face:

Is het eigenlijk niet raar dat ik het hem nu wel zeg en vorige keer niet?

Nee dat is niet raar. Als je nu vindt dat hij het moet weten, dan moet je het hem gewoon vertellen, onafhankelijk van wat je er de vorige keer bij dacht. De vorige keer hebben jullie ook geen seks gehad, dus misschien had je het hem op het laatste moment toch gezegd.

De eerste keer is voor vele meiden een speciale ervaring, en verder kan het zijn dat het wat pijn doet en bijvoorbeeld ook dat je gaat bloeden. Dat is helemaal geen probleem en je hoeft je daar ook niet voor te schamen, maar het kan wel fijn zijn als je hierover open kan praten met je fwb, zo dat hij daar rekening mee kan houden. Een goede en open communicatie hierover kan je helpen je overal comfortabel bij te voelen. Dus ik zou het zeker vertellen.

ja precies :’)
Daarbij dacht ik altijd dat friends with benefits altijd meer iets voor lonely 25 plussers was ipv tienermensen :’)

In dit geval zou ik het zeker vertellen.

Ik zou het zeker vertellen, dan kan hij er rekening mee houden.

ik zou het vertellen. Meestal is het zo dat hij niet zo maar in je kan stoten, omdat dat nogal pijn gaat doen… t’is altijd handig om te weten dat hij voorzichtig met je moet zijn, en bovendien heeft het ook wel iets romantisch :wink:

Iedereen heel erg bedankt!:slight_smile:

Ik zou het hem vertellen. Hij gaat er echt niet door afgeschrikt worden en dan stompt ie 'm er tenminste niet in, zeg maar.

Vanmiddag heb ik het dus verteld… ik dacht joh weet je wat ik zeg het gewoon en als hij het erg vind is hij niet de juiste. Maar wat blijkt hij was ontzettend opgelucht, nouja hij vond het totaal niet erg! Ik vroeg hoeveel hij er had gehad, hij zei dat hij zich schaamt en het liever niet zegt omdat hij me niet kwijt wil. Ik wilde het natuurlijk persee weten en het waren er 5, en inderdaad heel veel. Hij is twee jaar geleden heel erg verandert (vroeger was het echt een jongen die nergens om gaf) en stiekem had ik het wel gedacht dat het er veel waren. Hij zei dat hij niet trots was dat hij met zo veel meisjes is geweest maar wel heel trots is met mij. Ik zag dat hij het meende en het gaf mij een goed gevoel. Ik ben blij dat ik het heb verteld, ik ben er vanaf en kan nu relaxen zonder dat ik bang ben dat ik hem teleurstel of dat ik ga bloeden en hij daar van kan schrikken

Heel erg bedankt voor de reacties, zonder jullie had ik het echt niet gezegt en zat ik er nu nog mee!
xx

Sinds wanneer is vijf veel?

persoonlijk vind ik het best veel…