vertellen aan ouders?

hee mensen,
als jullie seks hebben gehad vertellen jullie dat dan aan je ouders,
toen ontmaagd werd wis je moeder het meteen
?

xxkiim

Nope, weten ze niet.

hier is toch ook een topic voor? en ja m’n ouders weten dat ik sex heb maar wisten het niet gelijk…

nee, zou er niet aan moeten denken dat ze ‘‘het’’ weten.

Geen idee. Ik heb wel tegen haar gezegd dat ik een andere pil wilde vanwege het feit dat mn vriend en ik het toen wilden gaan doen.

Ik nog geen seks en nog geen vriend :slightly_smiling_face:

Nee, gaat ze nix aan :slightly_smiling_face:

Mijn mama denkt dat ik alleen nog maar heb gezoend. :cold_sweat:

M’n ouders weten al wel dat ik ‘het’ gedaan heb, maar niet dat ik het veeeeel eerder gedaan heb dan zij denken (a)

ach ja ik neem aan dat ze het wel door hebben, ik sliep nog wel eens bij mn ex en hij ook wel is bij mij. Neem aan dat ze niet dachten dat we met de handjes boven de dekentjes lagen

haha inderdaad!

ik heb geen vriend en dus ook geen seks, maar als ik het zou hebben zou ik niet gelijk naar mijn ouders rennen om dat aan hun te vertellen, ik zou eerst naar mijn vriendinnen gaan ofzo. op een gegeven moment zou ik wel iets tegen mijn moeder zeggen, maar dus zeker niet gelijk.

HAHA, dit klinkt echt grappig xd

Ik ben nog maagd, maar me mum en dad weten alleen wat ik heb gezoend, maar niet die paar keren handwerk :stuck_out_tongue:

Mijn moeder welja, men vader niet tenminste hem heb ik het niet gezegt. Ik praat er best open over met men moeder.

ben nog wel maagd, maar mn ouders denken toch dat ik nog niet verder ben gegaan dan zoenen. :cold_sweat:

moet er ook niet aandenken hahaha;$

ben nog wel maagd, maar mn ouders denken toch dat ik nog niet verder ben gegaan dan zoenen. :cold_sweat:

moet er ook niet aandenken hahaha;$

Ik heb het ze nooit direct verteld maar volgens mij heeft m’n vader het wel door en wilt mijn mama het niet door hebben.

Nee durf ik eerlijk gezegt niet te vertellen. :flushed:
Want laatst had ik het zo over de pil met mijn moeder,
en toen zei ze, blabla, maar ik neem aan dat je daar nu nog geen behoefte aan hebt toch? dus toen dacht ik van hoooow fuck. :stuck_out_tongue:
maargoed.

Geen idee eigenlijk. Misschien heeft mijn moeder wel een vermoeden. Ik slaap best vaak bij mijn vriend. Maar ze deed ook echt heel makkelijk over de pil. Maar dat is ook omdat ik veel last had van mijn menstruatie. Geen idee dus, en ik ga het ze ook niet vertellen ofzo, want dat zijn hun zaken eigenlijk niet xD