Vertel wat over jouw favoriete youtube kanaal/kanalen!

Hoi allemaal!

Het leek me een leuk idee, als je een favoriete youtube kanaal/kanalen hebt, dat je er iets over vertelt!
Zo kunnen anderen die nieuwe youtubers zoeken, inspiratie opdoen!

Mijn favoriete youtube kanalen zijn:

-SacconeJolys
-Slyfox family

SacconeJolys:

Een Engels gezin, zet iedere dag om 6 uur 's avonds een nieuwe vlog online!
Anna en Jonathan wonen nu 2 sinds 2 jaar in Engeland. Ze zijn Iers.
Ze hebben 2 suuuper schattige kinderen: 3 jarige Emilia en 2 jarige Eduardo.
Ook hebben ze 6 maltezer hondjes.
Echt een aanrader!

Slyfox family:

Een Amerikaans gezien, zet iedere dag een nieuwe vlog online!
Andrew en Hannnah hebben 2 kinderen: 9 jarige Jaedyn en 4 jarige Caspian.
Ze hebben ook een hond: Phoebe.
Hun huis is echt goals!!!
Ook een aanrader!

Hieronder kun je dus jouw favoriete youtube kanaal/kanalen zetten en er een korte beschrijving over geven!

Oprecht het kanaal van: Anna Nooshin

Heeft haar eigen website en haar tweede boek is vorige maand uitgekomen. Ze presenteert ook bij RTL Boulevard. Ze is super inspirerend en heeft haar eigen stijl. Ze is prachtig en ze lijkt mij een lieve meid. Ze is een top vrouw!

Love Beautynezz en MeisjeDjamila.
Ik zelf heb ook een yt kanaal!
EsmexHB

Groetjes Esme xxx

Marije Zuurveld:
Ze post ong 2 keer per week een video.
Ze is echt te grappig.

The Haschak sisters:
4 Amerikaanse zusjes die superveel op elkaar lijken. Ze posten 1/2 keer per week een video

Beauty en vlogglos, onwijs leuk om te kijken, Mascha Feoktistova is echt een onwijs leuk meid, haar vlogs zijn altijd leuk en de beauty video’s zijn leerzaam.

Zelf heb ik ook een kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCDx6656d0qN4S8NttXv7eFA

Ik ben zelf geabonneerd op ongeveer 200 mensen, dus ik denk dat ik wel een paar leuke weet, haha :cold_sweat:

• Sara van het kanaal saar vind ik heel erg leuk! Ze zegt gewoon wat ze vind of wat ze denkt
  • Rosa Sofia is ook heel leuk. Zij maakt echt heel erg leuke video’s
  • Anouk Anne. Zij heeft nog maar 700 abonnees of zo, maar ze maakt echt leuke vids

Nika Erculj - een sloveense youtuber die vooral creative/spirituele videos maakt, wel engels gesproken.
DamonAndJo - twee amerikaanse youtubers die de wereld rond reizen en daar videos over maken. Ook hebben ze aantal videos in het frans/spaans/portugees etc en deze worden engels ondertiteld, dus handig om talen te leren.
Jojan - een nederlandse youtuber die vlogt. Ze is een illustrator en dat is ook in haar vlogs te zien.

KathleenLights, ik vind haar zo mooi en ze lijkt me heel lief ofzo… Idk ik vind haar super leuk.

Amber Scholl! Zij is zoooo leuk en spontaan en grappig! Ze upload veel DIY video’s die je ook echt kan gebruiken en heel makkelijk zijn! (In tegenstelling tot 90% van de DIY video’s op YT). Verder doet ze wat beauty/fashion/lifestyle. Van alles.

https://www.youtube.com/user/PopppDivaaa/videos

Lenette Hermsen, ik hou zoveel van haar video’s, haha! Voor de vlogs kijk ik tegenwoordig naar Boncolor! Een leuke spontane vrouw!

Mika Francis - ze is gewoon echt mijn fave, door haar ben ik echt veel positiever aan het denken en ze heeft mij ook laten zien wat veganisme voor onze wereld kan doen vandaar dat ik van plan ben om een veganist te worden, ze is echt lovely!

Ana Cadence - Ana heeft mij door moeilijke tijden heen geholpen terwijl ze ze zelf ook had, ze is iemand met een poëtisch mind en is gewoon heel erg inspirerend ze is nu gelukkig en ik ben echt blij voor haar!

gio, gewoon omdat hij grappig is en ik altijd moet lachen om zn video’s
en verder nog bibi breijman, ties, acid&nog wat andere

Alex Jones Channel voor de drama en nieuws ze geven de mensen zonder stem weer een stem!

Danisnotonfire en Amazingphil <3

ze zijn huisgenoten en hebben allebei een eigen kanaal, maar zitten vaak in elkaars videos, ze zijn echt geweldig grappig en relatable :’)

helaas posten ze echt maar 1 video in 1,5 maand ofzo

Simplynessa15 en Symphani Soto :upside_down_face:

best raar eigenlijk maar ik hou van
-matser (mats van der graaf)
-steven vegter
-levy jansen
-korthom (thomas)

echt dat zijn zoon leuke kanalen de bovenste 3 zijn mijn favoriete mensen.

matser
upload echt de meest random shit ooit. heeft 15000 abonnees en upload wanneer hij zin heeft. is nu ook genomineerd voor de veed awards in de categorie nieuwkomers. en hij zit in de sabelgang.

steven vegter
steven upload veel dingen over wat meisjes denken van jongens en zoon soort videos. soms ook hele random videos waar niks opslaat. hij heeft ook niet echt een vaste upload dag. sinds kort upload hij wel elke woensdag. hij noemt zich zelf ook wel de panda.

levy jansen
levy is dus echt de knapste en leukste youtuber ooit… hij heeft veel humor in zijn videos en ja. hij doet het gewoon heel leuk. ook hij is genomineerd voor de veed awards in de categorie nieuwkomers. hij heeft een vaste upload dag maar ik weet zo niet welke

korthom
thomas is gewoon echt super. hij is ook genomineerd voor een veed award en upload elke zondag een jongens… video. echt een aanrader

allemaal aanraders!

Ik vind zelf deze het leukste:

KathleenLights, ze is zoooooo mooi en ze maakt haar video’s altijd super leuk

Ponkers, echt droge humor, geweldig

Simply Naillogical, zei is echt geweldig

en verder wat beauty kanalen