Vertel wat over jezelf!

Wat zijn de verhalen van de Girlsceners?
Mag een algemeen stukje over jezelf zijn, maar mag ook erg persoonlijk zijn.
Stel je voor! =)

sorry als ik scheef ben en
hier al een topic over bestaat.

Ik ben… Nirvana-fan. Nee, ik weet het. Hadden jullie niet gedacht. :tipping_hand_man:
Het is zo ongeveer het enige interessante aan mij. ^^

Jullie kennen me wel.

Ja, E-kid, toch? Ik moet zeggen dat ik je niet heel goed ken omdat ik niet in dezelfde topics kom. :’)

Ja dat was ik.

Hallo, ik ben Leticia, ik ben over een week 17, 30 mei zeg maar. Ik ben een dwerg, namelijk 1.59. Heb 10 vingers in totaal en zit nu in mijn examenweek.

Zoiets?

Ik ben ik

Jij bent echt… cool!

ik ben maud, zo vergeetachtig dat het niet meer normaal is, ik denk dat ik later een gehoorapparaat en een bril moet, ik ben shopverslaafd en word hyper als ik eraan denk dat ik nu bijna een MAAND niks heb uitgegeven, ik ben al 12 jaar nog steeds op dezelfde jongen verliefd, ik zing altijd tijdens een toets terwijl ik dat niet merk, ik praat best vaak s’nachts tegen een alien die mn kamer binnen vliegt. :grinning:

Ik ben Elza, met het saaiste leven dat je je maar kan voorstellen.

Zo saai dus.

hoi (:

Ik ben Eva. Ik ben lief. Ik ga naar Graspop over 1,5 maand.

Ik ben Anna. Ik heb een kater die alweer bijna weg is gelukkig…

Ik ben diana, ben 16. en verveel me. en ik ga zaterdag naar kutfuif. en 5 juni naar zon ander feest. en 25 juni naar normaal.w aar k vorig jaar mn mike he leren kennen. en nu ga ik friet eten:D

Ik zou nu eigenlijk moeten leren, maar dat doe ik niet. :3
Ik ben dus errug luuui.

ik ben 16, val op alle mannen met donkere ogen, donker haar, en een donker tintje, heb een flirtverslaving geloof ik, en vind school best leuk :grinning:

Ik ben Lianne en verrek op dit moment van de kou. Ik was Skaal, Skaalkwijlt en LianoPiano.

Ik ben Nina en ik ben hier stiekem. :ninja:

ik ben carmen enik vind mezelf te dik en ik ga over uuh 10 dagen naar pinkpop. ik ga morgen me haar verven en ik haat alle stomme kinderen uit mn klas en ik denk bij alles na wat ik doe en dan denk ik wat voor een mens ben ik nu. het is heel irritant maar eigenlijk vind ik mezelf heel irritant

Ik ben Nadia en ik weet nooit wat ik over mezelf moet vertellen als mensen me dat vragen.