Vertel over jouw mobiel

Ik ben van plan om binnenkort een nieuwe mobiel aan te schaffen,
maar ik weet niet zo goed welke. Daarom heb ik deze topic gestart, hier kun jij over je mobiel vertellen. Hoe heet ie? Wat kan je er allemaal mee? Wat kost het?
Ook leuk om voordelen en nadelen van je toestel te noemen.

Ik wil een beetje inspiratie opdoen dus, ga je gang :]

PS ; Foto of video erbij mag ook.

zoekfunctie.
er zijn hier nml al veel topics over, en een paar ‘grote’.

http://i51.tinypic.com/sq6ts1.jpg

Dit is mijn mobiel. Geen uitleg nodig denk ik. Hij kan bellen en voor de rest faalt hij.

Maar ik ga binnenkort een Nokia met qwerty kopen.

Volgens mij hoort dit trouwens in het grote mobieltjes topic…

Hmm, ik heb een beetje gezocht maar omdat de zoekfunctie van girlscene knudde is kan ik niks echt ‘groots’ vinden xD

Ik ben van mening dat je dit gewoon in het algemene coole mobieltjes topic of grote mobieltjes topic kunt doen :slightly_smiling_face:

^haha mee eens, alleen ik kan alleen coole mobieltjes topic vinden :slightly_smiling_face:

die andere staat bij lifestyle

Ow oke bedankt! :grinning:

ik heb bb bold 9780, als je van je ouders krijgt en ze vinden het goed vind ik het een absolute aanrader! Ik kan het niet voor jou beslissen natuurlijk, maar om zelf te kopen is die wel heel duur…

Ik heb een iPhone 4g, echt zó mooi is ie (: maar ik denk dat hij een beetje duur is… maar anders echt een aanrader !

ik ook en hij heet Henk! :grinning: (dat vroeg je toch?)

Nou, ik en mijn mobiel kennen elkaar nu ongeveer drie dagen. Dus irritaties zijn er nog niet echt, tot nu toe perfect in de omgang.

HTC Wildfire heb ik, sinds kort. Prepaid, smartphone, enige nadeel: schijnt een redelijk lage resolutie te hebben, maar dat vind ik wel meevallen.

Ik heb een Android Phone, namelijk HTC Desire. Ik hoef geen telefoon met toeters en bellen, loop gemiddeld als ieder ander qua technologie. Deze telefoon is echt een aanrader.

k ehb een blackberry bold 9700 en hy heet Harry (:
lol ik hbe een abbo en hy is ziek chill
je kan altijd naar je mail kijken en gwn pingen met mensen
facebook hyves twitter alles kan erop en leuke spelletjes downloaden
en tema’;s en hij heeft een leuke naam! HARRY! (:

Ik heb een iPhone 3GS. Niet goedkoop, maar wel erg handig, omdat ik best vaak onderweg ben en zo mijn emails, twitter etc. in de gaten kan houden + best aardige foto’s/video’s kan maken. Eigenlijk is het gewoon een mini laptop :slightly_smiling_face:

Voordelen:

• Veel (gratis) apps.
  • Je kunt mapjes maken en je apps erin slepen, zodat het overzichtelijk blijft.
  • Er zit een iPod in.
  • Je kunt je emails checken en beantwoorden.

Nadelen:

• Als je elke dag veel apps gebruikt of ze lang gebruikt gaat de batterij snel leeg, dus je moet hem bijna elke dag opladen.

Ik vind hem superhandig! :slight_smile:

Blackberry is inderdaad relaxed!! Mijne heet alleen niet Harry :stuck_out_tongue: