[tr][td][/td][/tr][tr][td]er loopt ook een vage geest rond in ons huis Toen ik alleen thuis was had ik het gevoel alsof er iemand bij me was. Alsof ik aangekeken werd. Het was toen btw rond 10 uur.
Dus ik ging rondkijken. Of er niemand in het huis was. Toen ik boven zat te kijken hoorde ik beneden de deur keihard dichtslaan. De tussendeur van de gang naar de woonkamer. Ik schrok zo erg, en dit is een best rare reactie, dat ik keisnel naar beneden rende. Ik gooide de deur open en keek rond in de woonkamer. Er was niemand. Ik besloot weer terug op de bank te gaan zitten en gewoon tv te kijken.
Later die avond rond 11 uur mijn hond begon keihard te blaffen. Toen ik ging kijken waarom hij aan het blaffen was het heel raar. Hij keek naar buiten. Maar nog wild blaffend en met zijn staart tussen zijn benen. Pas toen ik naar buiten liep om te kijken wat er was stopte hij met blaffen.
Meteen daarna gebeurde iets veel raarders. Het was alsof er iemand boven aan het rondlopen was. Niet waar de slaapkamers waren maar echt op zolder. Ik was niet van plan om naar zolder te gaan. Want de zolder is echt heel creepy. Allemaal oude fotos en spullen. En ik krijg een koud gevoel in de zolder.
Die avond zijn er nog een paar dingen omgevallen en verplaatst. Ook zag ik steeds een gedaante in mijn oog hoek. Ik wist al dat ons huis possesd was maar bij deze geest krijg ik een gevoel alsof hij me wilt pijn doen.
Ook de laaste paar dagen schrik ik elke dag waker om bijna precies 3 sochtend. Dit is het uur waar de geesten met de levenden kunnen praten. [/td][/tr]