Vertel jou Paranormal Experience

Ik zelf heb zelf zoveel paranormal experiences gehad. Ik kan namelijk geesten zien en horen.

Soms zie ik ze alsof je mensen ziet. Maar soms ook gewoon bewegende wolkjes of orbs.

Met het horen kan ik mensen horen fluisteren, maar niet echt echte woorden. Maar het is dan wel duidelijk dat mensen aan het praten zijn. Soms hoor ik ook gewoon woorden die worden geroepen.

Nu wil ik graag jullie verhalen horen met geesten. Want ik wil graag van meer mensen horen of ze dit ook kunnen.

Alsjeblieft vertel je paranormal experience!

Nee, ik kan dit niet en ik wil het ook niet kunnen. Lijkt me alleen maar eng. Maar eigenlijk geloof ik er ook niet in.

voor djoet en andere mensjes die nog nooit dingen hebben meegemaakt, ik snap waarom je niet gelooft in het paranormal. het is namelijk pas als je iets meemaakt of bijvoorbeeld een ouija bord doet dat je echt gaat nadenken over het leven na de dood en of er geesten zijn ja of nee.

ik zal een verhaal vertellen waar ik een geest had gezien die zo erg leek op een mens dat ik het verschil niet zag:
ik kwam langs bij een vriendin van mij. Er was daar wat familie bij haar op bezoek. Eerst waren we gewoon naar boven gegaan. Dus ik was nog niet in de woonkamer geweest waar al de familie leden zaten. Iets later werd er geroepen van beneden dat we een stukje taart konden komen eten. Natuurlijk gingen we dat doen.

Dus we gingen in de woonkamer zitten. En aten rustig kletsend onze taart te eten. Ik had snel door dat haar opa, oma, tante en oom op bezoek waren. Maar wat ik redelijk raar vond was dat haar oma bijna niks zei. Ook keek ze erg bedroefd en boos. Ik dacht dat ze misschien ruzie had gehad met iemand of zo. Maar het raardere was dat ze soms mij heel lang bleef aankijken. En boos ook. Ik voelde me niet erg op mijn gemak dus vroeg meteen toen we de taart op hadden of we naar boven konden gaan. Dat vond mijn vriendin er raar maar vond het oke.

We zaten boven en ik zei tegen haar:“weet jij waarom je oma zo boos keek?” Ze keek me aan alsof ik iets heel raars zei en vroeg:“bedoel je mijn tante? Die ziet er toch niet zo oud uit?” Ik lachde en zei:“nee, niet haar maar de mevrouw die er boos keek en volgens mij helemaal niks zei. Ze zat naar je opa dus ik dacht misschien is het je oma.” Mijn vriendin keek me echt aan alsof ik een grapje zat te maken en vertelde me toen dat er helemaal niemand naast mijn opa zat. En dat haar oma 2 jaar geleden is overleden.

Ik had mijn eerste experiance met een geest die ik helemaal kon zien en het verschil tussen mens en geest niet kon onder scheiden. Ik vond het zo creepy om te horen. Toen wouden we gaan kijken of ze er nog was. Maar de familieleden waren al weggegaan net als haar oma.

[tr][td][/td][/tr][tr][td]er loopt ook een vage geest rond in ons huis Toen ik alleen thuis was had ik het gevoel alsof er iemand bij me was. Alsof ik aangekeken werd. Het was toen btw rond 10 uur.

Dus ik ging rondkijken. Of er niemand in het huis was. Toen ik boven zat te kijken hoorde ik beneden de deur keihard dichtslaan. De tussendeur van de gang naar de woonkamer. Ik schrok zo erg, en dit is een best rare reactie, dat ik keisnel naar beneden rende. Ik gooide de deur open en keek rond in de woonkamer. Er was niemand. Ik besloot weer terug op de bank te gaan zitten en gewoon tv te kijken.

Later die avond rond 11 uur mijn hond begon keihard te blaffen. Toen ik ging kijken waarom hij aan het blaffen was het heel raar. Hij keek naar buiten. Maar nog wild blaffend en met zijn staart tussen zijn benen. Pas toen ik naar buiten liep om te kijken wat er was stopte hij met blaffen.

Meteen daarna gebeurde iets veel raarders. Het was alsof er iemand boven aan het rondlopen was. Niet waar de slaapkamers waren maar echt op zolder. Ik was niet van plan om naar zolder te gaan. Want de zolder is echt heel creepy. Allemaal oude fotos en spullen. En ik krijg een koud gevoel in de zolder.

Die avond zijn er nog een paar dingen omgevallen en verplaatst. Ook zag ik steeds een gedaante in mijn oog hoek. Ik wist al dat ons huis possesd was maar bij deze geest krijg ik een gevoel alsof hij me wilt pijn doen.

Ook de laaste paar dagen schrik ik elke dag waker om bijna precies 3 sochtend. Dit is het uur waar de geesten met de levenden kunnen praten. [/td][/tr]

-

Shibainu, dit zou je paranormal kunnen noemen. misschien ben je wel psychic :slightly_smiling_face: dat betekend dat je dingen kan aan zien komen of in jou geval voelen

-

Dat wat shibainu vertelde heb ik ook wel eens gehad.
Een korte tijd terug, ging ik uit huis (naar de uni) en voordat ik wegging, had ik plots een gedachte in m’n hoofd: “Het zou echt grappig zijn als ik X zou tegenkomen”
X is dan een meisje van m’n werkgroep waar ik noooiiiittt aan denk, ik praat verder ook niet met haar ofzo, dus ik vond het echt een random gedachte.
Ik pakte de trein en ging ergens zitten… toen ik om me heen keek, zag ik dat zij schuin tegenover me zat… o__o
We wonen allebei in een andere stad en ik was haar tot dan toe nooit eerder tegengekomen onderweg.

Ik voel de aanwezigheid van mijn oma wel eens… Maar dat is alleen gevoel.
Ook heb ik een paar jaar terug regelmatig een hand op mijn lichaam gevoeld, wel positief…
Of een windvlaag terwijl er echt geen wind was op die plek…
Ik weet dat mijn oma bij me is en ik heb heel veel aan haar aanwezigheid. (stiekem hoop ik dat ze nu mee leest en me ziet… Dan weet ze dat ik blij ben met der…)
Ik zou er echt heel veel voor over hebben om mijn oma nog 1 keer te kunnen spreken… Bleh… Van mijn opa heb ik afscheid kunnen nemen en van hem weet ik dat het goed is. Maar mijn oma zit me niet altijd fijn…

Sorry, maar waar heb je vandaan dat geesten om drie uur met mensen kunnen praten? Dat vind ik nergens op slaan.

Het klinkt een beetje verzonnen allemaal. (Dat van de ts, voor de rest; voel je niet aangesproken hoor!)

Ik dacht eerst ook dat ik geesten (oa me eigen) zag maar ik geloof er nu eigenlijk niks van :stuck_out_tongue:

Dat van 3 uur 's nachts lijkt mij ook bullshit want daar staat nergens iets over en heb er ook nog nooit van gehoord. Verder vind ik de verhalen ook een beetje ongeloofwaardig, want ik heb tevens nog nooit gehoord dat iemand mens en geest niet kon onderscheiden. Geesten ‘zweven’ en hebben een andere verzadiging qua kleur dan de mens. Ik heb zelf iedere dag ervaringen maar vind het niet nodig om hier anderen mee bang te maken en heb er eigenlijk ook de energie niet meer voor om het uit te leggen.

Ik vind de serie My Ghost Story heel interessant, echt een aanrader. Er staat veel op Youtube.
Ik heb zelf echt lange tijd heel veel last gehad van geesten maar ben er na lange tijd eindelijk een beetje ‘‘uit’’ kunnen stappen. Ik had elke dag het gevoel dat ik gek werd, ik zag de hele tijd mensen vanuit mijn ooghoeken, maar er was dan dus nooit iemand. Ook een keer de geest thuis gezien van mijn overleden hond, dat vond ik wel een fijn idee, dat hij er nog steeds was.
Ook had ik op mijn oude kamer thuis (woon nu op kamers) twee rieten stoelen en een rieten tafeltje staan, die kraakten als je er iets op zette en natuurlijk als je er aan zat of zo. In de tijd dat ik echt veel last had van geesten waren deze meubels elke avond aan het kraken. Ik dacht echt dat ik doordraaide, ik kon in die tijd er echt niet meer tegen. Je meubels horen geen geluid te maken als je er niet in of aan zit, en tóch kraakte ze elke avond. Alsof ze aan het communiceren waren naar elkaar, het was echt debiel. Dus echt dat bijvoorbeeld stoel 1 een kraakje deed, en tien seconden later het tafeltje. En dan de andere stoel, en dan weer de andere stoel, dan weer het tafeltje… En zo kon het echt lang doorgaan, of had het ‘‘pauzes’’. Serieus, dit was echt doodeng, ik voelde me geen moment alleen. Op een gegeven moment was ik zo bang en angstig de hele tijd dat ik op zocht wat ik er tegen kon doen, en dat bleek zeggen of schreeuwen dat je wilt dat de geesten ophouden en dat heb ik toen ook heel veel gedaan. Gewoon bij het minste kraakje zeggen dat ze me met rust moesten laten, dat ik het niet meer wilde. En het hielp gek genoeg… :confused: ik vind het nog steeds echt doodeng om daar over na te denken, gelukkig zijn die stoelen weg thuis, alleen het tafeltje is er nog maar er is sindsdien daar nooit meer iets aan de hand geweest qua kraken of zo…
Dingen aanvoelen, dat heb ik ook. Ik vind het vaak wel fijn, ik kan dingen goed inschatten of verwachten.

Uppp ! vindt dit interessant :upside_down_face:

Ik heb het over het 3 uur gebeuren ergens gelezen en gehoord van de youtuber grav3yardgirl. Ik weet zelf ook niet of het waar is maar het gebeurt en its scaring the shit ou of me.

En geloof wat je wilt geloven meid. Maar ik verzin deze shit niet

Ik weet ook niet of de 3 uur ding echt is maar ik heb het gehoord en gelezen en nu het gebeurt is het gewoon eng.

En als jij mijn verhalen ongeloof waardig vind dan is dat oke. En btw mensen zien geesten verschillend he. Als jij ze ziet zweven dan geloof ik dat. En dit was de eerste keer dat dit gebeurde dat ik een geest nie kon onderscheiden van een echt mens. Het is wat je noemd een full body opperition. (Of zo)

En ik heb deze forum gestart om geest verhalen te vertellen. Niet om mensen bang te maken als je dat denk. Ik vind het gewoon interesant andere mensen hun verhalen te horen

Je wordt niet gek hoor. Ik heb een soort van dit probleem ook gehad. Namelijk als ik boven in bed lig dan kan ik eigenlijk alles horen wat er op zolder gebeurd. En overdag zou ik dan mijn vader of moeder kunnen horen lopen op zolder. Maar savond dan is er natuurlijk niemand op zolder maar ik hoorde wel iemand elke avond rondjes lopen. Echt elke avond. Voor ongeveer een half uurtje en dan zou het ophouden. Al na een paar weken was ik er echt klaar mee. Dus ik was naar zolder gelopen terwijl de voetstappen nog bezig waren. En ik ging voor de deur van de zolder staan en vroeg iets in de richting van: kunt u alsjeblieft ophouden. En het hield op. Ik heb het nu niet meer gehoord voor ongeveer een jaar nu. Maar mensen met hetzelfde probleem je moet niet onbeleefd gaan doen tegen de geest. Zeker niet gaan schelden. Hierdoor kan de geest ook boos worden. Gewoon netjes vragen.

En je hebt helemaal gelijk over my ghost story. Echt een geweldig programa. Echt een aanrader

Ik heb contact met mijn overleden vader.

Ik geloof ik geesten maar heb ze nog nooit gezien (dat ik zelf weet / kan herinneren) maar vannacht was zó raar.

Ik word de laatste tijd heel vaak wakker rond 4/5 uur. Vanacht werd ik ook wakker alleen ik heb geen idee meer hoelaat het was.
Maar ik opende dus mn ogen en zag een jongen denk 16/17 jaar, een meter van me bed afstaan. Hij keek me niet aan maar hij draaide zich juist weg. En dat deed ik ook, heb nog heel lang wakker gelegen en durfde niks. Was ontzettend bang.
De jongen had een lange lichtbruine jas aan met zn handen in zijn zakken en donker haar. Voor de rest weet ik het niet meer.
Ik had voor de rest nergens last van ik kreeg het ook niet koud oid.

Oohja, het is hier al eens gezegd maar ik heb/had wel altijd van die kleine dingentjes die ik dacht en ook echt uitkwamen.
Mijn vriendin had al 6 maanden met haar (nu ex) vriend. En toen zei ze tegen mij “Oooh, het worden er nog veel meer!” En toen dacht ik nog van “Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn.” & een week later was het uit …
En heb nog wel een paar keer van die ‘gedachtes’ gehad. Best wired.