Vertel je verhaal.

Heb jij iets heel leuks meegemaakt met een jongen, of misschien wel iets vervelends, doe dan hier je verhaal. Heb je bepaalde vragen waar je meezit over de liefde van je leven? Vertel hier je verhaal!

zelf heb ik ook een verhaal:

ongeveer 3 maanden geleden heb ik een hele leuke jongen ontmoet: D
dit gebeurde op een filmavondje van een vriend waar hij ook was.
ik was een beetje met hem aan het flirten en legde om hem te laten merken dat ik hem wel zag zitten m’n hand op z’n been. ik kreeg hem van die vriend op msn en we hadden/hebben hele leuke gesprekken op msn.
de 2e x dat ik hem zag op een filmavond hebben we gezoend! ik zag hem echt duidelijk zitten en hij mij ook wat een van die vriend hoorde. op een vrijdag middag kwam die met wat vrienden langs bij m’n beste vriendin en haar vriendje ( wat dus die vriend is ). het was echt heel erg saai, en we hebben amper iets tegen hem gezegd. ik was best wel teleurgesteld en dat liet ik merken, hij had spijt dat we niks hadden gezegd en het was weer goed. toen kwam die weer langs op een vrijdagavond en toen hebben we heel veel gepraat, maar weer niet echt gezoend. op msn is het weer super leuk met hem en heb ik echt het idee dat we voor elkaar zijn gemaakt. daarna is er weer een filmavond geweest en toen hebben we weer gezoend en heeft hij me 10 rozen gegeven, super leif allemaal. laatst ( vrijdag 20 maart ) ging ik weer naar die vriend toe met m’n beste vriendin & hij was er zoals afgesproken ook. toen we de hond uit gingen laten liepen we de hele tijd hand in hand. en toen gingen we op een bankje sterren kijken en hebben we heel veel gepraat. toen we weer thuis waren hebben we de hele avond gezoend en een beetje aan elkaar… gezeten :$. van die vriend hoorde ik dat die jongen heel graag iets met me wilt en me echt heel lief vindt. maar hoe kan ik hem nou echt laten merken dat ik gewoon met hem wil. en geen zoenmatties wil zijn maar gewoon een echte relatie met hem wil. ik durf het niet tegen hem te zeggen, maar kan ik het op een bepaalde manier laten merken?
iemand tips? ( sorry voor m’n lange verhaal )

btw: ik ben 14 en hij is 16 ( bijna 17 ), is dat te oud?

Ik vind het niet te oud!
En ik zou het gewoon zeggen, iets van; Ik heb het gevoel dat het wat echter aan het worden is tussen ons, heb jij dat ook?
Ofzoiets :slightly_smiling_face:

ja inderdaad, want als hij 2 maanden 17 is ben ik alweer 15 dus 't valt misschien wel best mee. en ik ga waarschijnlijk tegen die vriend zeggen dat ik ook wel heel graag met die jongen wilt en dat ie het dan per ongeluk moet doorvertelen aan die jongen en dan gaat zorgen dat hij me moet vragen haha. nee ik wacht gewoon af en ga hem proberen 2x per week te zien, want hij woont 30 minuten van mij vandaan met de fiets, maar hij heeft een scooter dus gaat wel goed komen :blush:

2 jongens vinden me leuk,
en ik kan gewoon niet kiezen,
1tje is mijn ex maar hij is stil, maar ken ik veel langer en de ander praat wat meer maar is jonger en heb ik maar 1x gezien

Mijn beste vriendin…flirt met de jongen waarmee ik een relatie heb…en het kutte ervan is…dat ze weet dat wij wat hebben…ik heb msn gesprekken gelesen…en het shockerende is dat zij opkomt met dingen van…wil je aub niet aan je Aliya vertelle dat ik je gesproken heb…wat vind je so leuk aan haar…zij is te lief n rustig voor jou…ik vind dat ik beter bij je pas…want ik ben Aliya niet…

en me vriend zei klopt …je bent Aliya niet…en je kan d;r ook nooit zijn… en toen was het gesprek afgelopen…

Moet ik haar nou vertrouwen?

wow, tuttyfruity, ik zou met je vriendin erover praten!!
vertel tegen haar dat je het weet, en dat je het erg onrespectvol vindt (dat vind ik tenminste)
ik vind het echt niet kunnen, als ze zoiets flinkt, is ze je vriendin toch niet!

@feeebe__
als jullie weer bij elkaar zijn (niet via msn) en jullie hebben weer gezoend ofzo. kun je best iets vragen van; hebben we nu eigenlijk wat?
kijken hoe hij daar op reageert.

Nou hier komt het verhaal.
Ondertussen een stuk of 18//19 maanden geleden ging mn zus naar een nieuwe school (okt. 2007) En daar ging ze best wel vaak om met een jongen.
Het is een interne school, dus moest ze daar blijven slapen. En ik kwam daar ook best wel vaak omdat ik erg close ben met mn zus. (tweeling)
Ik vond hem vanaf het begin al een leuke jongen. Dat leuk vinden werd alleen maar erger, maar ik dacht dat hij mij niet zag zitten. Toen… Op koninginnedag 2008 gingen ik , me zus, haar vriend, me broer (rip :frowning_face: ), zijn vriendin en die jongen naar Amsterdam. Hij deed hartstikke vrolijk, gaf mij zo een beetje al zijn aandacht. Maarja, ik had teveen gedronken om dat dus te merken. Paar dagen later gebeurde het ergste in mn leven, en viel mn broer overboord van het schip waar hij op werkte. Toen gaf hij dus mij een beetje ruimte om het allemaal te verwerken. Maar ik dacht dus dat hij me gewoon niet zag zitten. Tot augustus 2008, hij werd gewoon zo gek in zn hoofd dat hij persee MOEST weten wat ik van hem vond, omdat ik dus vaak met hem op msn sprak, veel smste ensoo… Maar ik had hem dus nog niet verteld dat ik hem leuk vond. En pas na een maand pf 8/9 wist hij dus dat ik hem leuk vond (en vind !! :stuck_out_tongue: ) En nu hebben we ondertussen al (bijna) 8 maanden iets met elkaar :grinning:
maar het had dus veeeel langer kunnen zijn xD
Maar boeie! Dan was het denk ik wel anders geweest dan nu, en was het allang uit gegaan . Maar dat is het lekker niet, en ben ikook niet van plan om te doen !

(L) I love him!

wat erg van je broer maar echt lief van je vriendje dat hij zoo stapelgek op je is=D

mijn verhaal zet ik liever niet op dit forum of uberhaupt zeg ik het leiver neit:M

My Story:
Ik ken een jongen van het duiken en hoe beter ik hem leerkennen hoe leuker ik hem vind.
Hij heeft mij al een keer samen met een vriend naar huis gebracht na dat we een milkshake hadden gehaald, de week daarop is hij (nu alleen!) weer mee gefietst en hebben we een ruim half uur met elkaar staan praten, ook over wat persoonlijkere dingen als school enzo… Maar ik weet niet goed hoe ik hem moet laten merken dat ik hem leuk vind… Heeft iemand tips ofzo??
xx

eentje is je ex. waarom is het uitgegaan? omdat hij stil is? in een relatie hoor je juist goed te kunnen praten met elkaar. en misschien is die tweede jonger, maar gedraagt hij zich heel volwassen? en probeer wat meer te weten te komen op msn over hem en misschien een x als je hem goed kent afspreken? succes x

Ik was tot 2 weken geleden al bijna 1 jaar op R.
Maar ik heb er gewoon genoeg van. ik heb hem volgensmij al iets van 100x gezegd dat ik hem leuk vind enzoow :stuck_out_tongue: maar hij vond mij nooit echt leuk ‘genoeg’ weetjewel? de laatste keer dat we het daar een beetje over hadden zeg maar, zei hij dat hij mij wel leuk vond, maar dat hij liever vrienden wou blijven omdàt we zulke goede vrienden waren zei hij. En daarna zei hij: ‘we don’t know that the future brings us’ en sinds een tijdje lijkt het net alsof hij mij ook wel leuk vind enzo, gewoon hoe hij doet. Ik vind hem nogsteeds leuk. Maar de ene keer meer dan de andere keer want soms erger ik me dood aan hem omdat hij gewoon niet duidelijk is met dingen.

ik hoop dat jullie het een beetje snappen :stuck_out_tongue:

xx

*facepalm
waarom moet dit topic omhoog?
Het is al 2 jaar oud. Hier is een algemeen topic over ‘‘LUCHT JE HART’’

Wat worden er vandaag toch veel oude topics ge-upt -.-’