Heb jij iets heel leuks meegemaakt met een jongen, of misschien wel iets vervelends, doe dan hier je verhaal. Heb je bepaalde vragen waar je meezit over de liefde van je leven? Vertel hier je verhaal!
zelf heb ik ook een verhaal:
ongeveer 3 maanden geleden heb ik een hele leuke jongen ontmoet: D
dit gebeurde op een filmavondje van een vriend waar hij ook was.
ik was een beetje met hem aan het flirten en legde om hem te laten merken dat ik hem wel zag zitten m’n hand op z’n been. ik kreeg hem van die vriend op msn en we hadden/hebben hele leuke gesprekken op msn.
de 2e x dat ik hem zag op een filmavond hebben we gezoend! ik zag hem echt duidelijk zitten en hij mij ook wat een van die vriend hoorde. op een vrijdag middag kwam die met wat vrienden langs bij m’n beste vriendin en haar vriendje ( wat dus die vriend is ). het was echt heel erg saai, en we hebben amper iets tegen hem gezegd. ik was best wel teleurgesteld en dat liet ik merken, hij had spijt dat we niks hadden gezegd en het was weer goed. toen kwam die weer langs op een vrijdagavond en toen hebben we heel veel gepraat, maar weer niet echt gezoend. op msn is het weer super leuk met hem en heb ik echt het idee dat we voor elkaar zijn gemaakt. daarna is er weer een filmavond geweest en toen hebben we weer gezoend en heeft hij me 10 rozen gegeven, super leif allemaal. laatst ( vrijdag 20 maart ) ging ik weer naar die vriend toe met m’n beste vriendin & hij was er zoals afgesproken ook. toen we de hond uit gingen laten liepen we de hele tijd hand in hand. en toen gingen we op een bankje sterren kijken en hebben we heel veel gepraat. toen we weer thuis waren hebben we de hele avond gezoend en een beetje aan elkaar… gezeten :$. van die vriend hoorde ik dat die jongen heel graag iets met me wilt en me echt heel lief vindt. maar hoe kan ik hem nou echt laten merken dat ik gewoon met hem wil. en geen zoenmatties wil zijn maar gewoon een echte relatie met hem wil. ik durf het niet tegen hem te zeggen, maar kan ik het op een bepaalde manier laten merken?
iemand tips? ( sorry voor m’n lange verhaal )
btw: ik ben 14 en hij is 16 ( bijna 17 ), is dat te oud?