Vertel hier uitgebreid over je onenightstand!

Hey meiden,
dit is een anoniem account, vandaar dat hij zo ‘leeg’ is. Dit topic is bedoeld om je onenightstand die je ooit hebt gehad te beschrijven. Ik vraag mij namelijk altijd af hoe zoiets tot stand komt, al is het bij het uitgaan. Een onenightstand is, neem ik aan, alleen gebaseerd/meestal gebaseerd op lust, daarom vraag ik mij af hoe dat allemaal bij jullie is gegaan van begin tot eind (waar je hem ontmoette, zeg maar, en hoe het sindsdien is gegaan tussen jullie). Brand los als jullie willen!

:"). Uitgebreid he!!!

Ik bedoelde het uiteraard niet gedetailleerd…

Dafuq!?

Ik heb nog nooit een ONS gehad, ben ik ook niet van plan. Ik kan geen seks hebben zonder gevoel of verliefdheid.

Ik heb wel een georganiseerde ONS gehad maar ik voel me er niet gemakkelijk bij om alles hier te vertellen. Dus. Sorry :flushed:
Ik vond het wel heel erg fijn, hij was lief, hele fijne nacht gehad en naderhand heeft hij me thuisgebracht, afscheid genomen en dat was dat. Hij appte me nog dat hij het leuk vond en daar heb ik instemmend op geantwoord, even op FB geadd en dat was het.

Is dat niet een beetje privé?

^ Ik bedoel niet de daad zelf, maar eromheen, zeg maar. Waar je hem hebt ontmoet, of jullie eerst vrienden waren of juist vreemden, etc.

What even…

Nooit gehad, niet van plan :grinning:

Zo raar is dit topic toch niet? Is best interessant/grappig om te lezen, en als je het te privé vindt reageer je niet of maak je een anoniem account aan ofzo… Niet vervelend bedoeld overigens. :wink:

Weird…

Ik wil dat best vertellen hoor.
Ik was op vakantie met vriendinnen en op een avond gingen we stappen. Eigenlijk was ik stiekem al wel een beetje van plan om een jongen aan de haak te slaan die avond, ook vanwege de reden dat ik al redelijk lang niet meer naar een jongen naar bed was geweest ;p In een bar had ik al de hele tijd oogcontact met een jongen die ook met een vriendengroep was, en toen wij uiteindelijk naar een club gingen bleken zij daar ook heen te gaan. We raakten in die club met zijn hem en zijn vrienden aan de praat, en uiteindelijk besloten we samen van ‘hé, laten we ergens heen gaan’. Dat werd mijn appartement, want die zat toch om de hoek.
Dusja van het een kwam het ander. Hij is snachts wel teruggegaan nog naar zijn hostel omdat hij in de ochtend ergens heen zou gaan. En daarbij hadden mijn vriendinnen niet zoveel zin in een jongen aan de ontbijttafel :wink:
Ik heb nergens spijt van. Het was een hele lieve jongen. Achteraf hebben we nog redelijk veel contact gehad, met ook nog ergens de intentie om wat af te spreken, maar we wonen best ver uit elkaar dus dat is er niet meer van gekomen.

Ik vind dit topic niet eens zo raar?..

Ik vind dit topic ook helemaal niet raar?

Ik hoop niet dat door dit topic one night stands wordt aangemoedigd… Sorry, ik wil geen topicverneuker(haha!) zijn, maar ik vind dit een van de vreselijkste dingen die er zijn. Je duikt niet zomaar met de eerste de beste het bed in. De intieme momenten moet je met een speciaal persoon delen, iemand die je lief is, iemand bij wie je al je liefde toont door middel van intimiteit. Vind ik.

Nogmaals sorry, ik kon het niet laten.

Ik heb ooit een ONS gehad.
Ik was op een feestje en een vriendin hield al mijn gerief bij, portemonnee, sleutels, mobieltje,…
Plots was ik ze kwijt, het was al 5u 's nachts en ik stond daar, wist het mobielnr niet vanbuiten en moest bij zij blijven slapen.
Al heel de avond was ik met hem aan het praten en wist niet wat te doen.
Hij stelde voor om te blijven wachten met mij tot ik haar vond, er waren al 2uren gepasseerd en had ze nog niet gevonden.
Toen heb ik besloten om bij hem te slapen en hij zou 's morgens mij terug voeren naar die plaats en hopen dat ik ze dan vond.
Bij hem thuis hebben we het gedaan, maar blijkbaar woonden die ouders nog thuis en ik wist het niet, nouja we waren niet bepaald stil geweest.
We stonden 's morgens op, alles uitgelegd aan die ma en mijn vriendin gaan zoeken.
Was die avond zo dronken om er niet aan te denken om gewoon mijn eigen mobielnr op te bellen, want zij had mijn mobiel.
Wij dat doen en blijkbaar was ze ook bij een jongen beland.
Heb hem erna nooit meer gehoord, een paar keer tegenkomen op een feestje, maar eigenlijk negeren we elkaar gewoon.
Als ik niet zo dronken was geweest had ik het waarschijnlijk niet gedaan.
Maar eigenlijk heb ik er niet echt spijt van.