Vertel hier je geheim.

Oke, in dit topic kan je dus je geheim vertellen (anoniem natuurlijk). x

Ik niet zo gelukkig ben.

ik me eigenlijk heel groot hou terwijl ik eigenlijk niet weet hoe ik het komende halfjaar door ga komen met een frame om me been, kan byna niks meer zelf maar hou me groot, iedereen denkt eigenlijk dat ik het niet erg vind maar diep van binnen zou ik niets liever willen dan dat het er niet zat

woooow, HEARTxCORE, heftig. Sterkte.

dankje, kvind het gewoon raar, 15 pinnen in me been, een soort vogelkooi eromheen, khou me wel groot maar eigenlijk vind ik het helemaal niks

waarom zit het er?

mijn geheim is dat ik best snel huil maar niemand weet dat omdat ik me altijd inhou en 's nachts in bed uithuil of als ik alleen ben. in ieder geval niet waar anderen bij zijn. alleen als ik echt echt erg heb.

ik moet zo zelf me been 2,5 cm uitrekken omdat de ene korter is dan de andere, heb daardoor heel veel rugpijn enzo. maar het leek me niet zo erg.

maar eigenlijk vind ik het vreselijk, niks zelf meer kunnen doen bijna en de pyn. ik weet ook wel dat het voor een goed doel is maar vind het tog niks, maar hou me voor iedereen groot.

aah meisje toch :frowning_face: ik vind het echt erg voor je. ik hoop dat het snel geneest. en dat je snel weer de normale dingen kan doen :couplekiss_man_woman:

dankje :slightly_smiling_face:(K)

dat ik van binnen helemaal kapot ga.

mijn vader is ziek,
maar hij heeft het zelf niet door.

En iedere keer als hij het over 5 jaar later heeft, breekt mn hart,
omdat hij zelf niet beseft dat hij er waarschijnlijk al over een jaar niet meer is.
Alleen ben ik een ramp in emoties uiten, behalve als ik alleen ben.

Ook omdat mijn moeder door een herseninfarct halfzijdig verlamd is,
en ik het idee heb dat ik haar nergens mee kan helpen.

Dat kan wel, maar ze zal het nooit meer zelf kunnen.
En dat kan best knagen af en toe.

@ Sharleenderd; Heftig :open_mouth:
Maar hoezo weet je vader niet dat 'ie ziek is?

-

Niemand weet dat ik mijn opa en oma zo erg mis…

Ik ben niet gelukkig
Ik mis me kat super erg!
En ik wil erg graag een vriendje, maar als mijnvriendinnenhet er over hebben loop ik wegofzo… niet dat het een echt geheim is ofzo…

Mijn geheim.

Ik heb een fobie voor mijn eigen schaduw. En foto’s van mezelf. [ik heb in mn hele leven maar 1 foto van mezelf gemaakt x] ] Soms zelfs voor mijn spiegelbeeld.
Al weet ik heus wel dat ik er best leuk uitzie…
Tot bijna-depressies aantoe.

aah wat erg! sterkte!

Ik doe mijn zo erg best om er iets van te maken. maar niemand ziet het. het punt is gewoon dat mensen niet 3e kansen geven. mijn fout.

ik heb niet echt een geheim.
Wel dat ik best vaak huil, nuja, toch meer dan mensen denken.
Voor de rest ben ik eigenlijk we happy…

ik heb nog een geheim. ik kan soms helemaal gek worden van iedereen om me heen omdat ik vaak nietgeloofd word. de reden daarvoor is dat ik heel erg veel fouten heb gemaakt in mjn verleden. ik porbeer het goed te maken maar dat zien ze niet. soms kan ik wel gillen schreeuwen en roepen dat ik nu anders ben en mezelf heb veranderd maar niemand ziet het!

Sterkte :couplekiss_man_woman: :slightly_smiling_face: