Vertel het vieste wat je ooit het geproeft/gegeten.

Wat egt het vieste :face_vomiting:
wat je ooit hebt geproeft of gegeten :grinning_face_with_smiling_eyes:

die van mij willen jullie ook vast weten !?
nou het klikt vies maar, ik was een keertje heel melig met een vriendin
en nog 2 vrienden en toen gingen we paardenbloemen eten ( niet doorslikken)
en ik heb laatst met het puntje van me tong een slak geproeft …
zooo zoutig !

xxxxxxxxx

Goede vraag… :bored:

Ik was met school in Roemenie laatst en daar kreeg ik perensoep voorgeschoteld.
Zo smerig!

Van die blauwe kaas, zat door een salade heen. Ik lust veel, maar dat: yukl

Stierenballen. :crazy_face:

Ik had een Griekse opa & die at dat altijd,en die zei wil je een hapje,ik wist helemaal niet wat het was & daarna vertelde die mij dat het stierenballen waren.
IELLLLGGGG :kotskots:

brocolisoep. echt zo smerig

Die kammen van een haan. Zó ranzig. :expressionless:

Dadels met roomkaas XD Alleen van de geur ga ik al kotsen

meelwormen.
klinkt raar, maar veel mensen eten insecten tegenwoordig. dus ik en een vriend dachten: wij gaan meelwormen eten. helemaal zo’n potje gekocht in een echte dierenwinkel.
maar GADVER. een vriendin zei dat het smaakte naar niks of desnoods naar kip. sjezus. het smaakte zóó verschrikkelijk vies. yuck!

ik vind oesters niet zo lekker…

oh en slakken zijn ook niet mijn ding haha

geen idee,
ik heb wel dit weekend iemand een wormenmuffin zien eten met sprinkhaan in chocolade.
En dat zag er walgelijk uit, dus dat heb ik niet geprobeerd.

koeien tong. we waren op vakantie en in het hotel hadden ze dat en mijn moeder nam dat en ze gaf mij een hapje, maar het zag er al niet heerlijk uit maar toen proefte ik het, ielgatverbah, echt goor. super slijmerig. dat ik niet moest kotsen.

:face_vomiting:

oesters zijn wel goor ^^

Ik had een pot kersen en in een kers zat een maad (maden?). Ik heb de hele dag met een vieze smaak in me mond gelopen. Ik heb hem niet doorgeslikt, ik dacht alleen: wat zit er nou voor hards in me mond, dus ik het er uithalen, nou ik ging nog net niet over mijn nek.

Ik hou dus écht niet van groentensappen, zoals wortelsap… Ik vind het echt zó smerig!

hutspot en boerenkool is het vieste wat er is. :nauseated_face:
sprinkhanen zijn wel lekker xd net als slakken xd

Ik had laatst wijnbladeren gevuld met rijst, in een blikje bij de Xenos … Zat in een zurig soort sapsaus, echt vies ! Rende naar de keuken om t uit te spugen en ging bijna over mn nex xD

asperges en rode kool

oja en oude kaas :face_vomiting: