Vertel het grappigste dat je ooit overkomen is.

Titel spreekt voor zich :wink:

bijvoorbeeld met je vriendinnen waarbij je gewoon moest huilen van het lachen :’)

Ik weet niet precies wat het grappigste is maar mijn zusje kan soms behoorlijk domme dingen doen waar ik hard om moet lachen.

Zoals weg rennen voor mij dan achterom kijken en tegen een lantaarnpaal opbotsen.
Of waren wij gewoon aan het lopen en aan het kletsen loopt ze opeens tegen een bloempot op van 1 bij 1 meter. Echt super groot dat je echt denkt: hoe kan ze die nou niet hebben gezien.

Zaterdagavond kan ik er echt keihard op lachen als mijn vriendin niet meer normaal kan fietsen en omvalt met haar fiets. De hele avond loop ik dan al te zeggen: Je kan straks niet meer fietsen hoor als je zo doordrinkt :’)

Misschien vind ik de verkeerde dingen gewoon grappig …

Een vriendin van mij liet een scheet, en ik was in een melige bui. Dus gaf ik een gedetailleerde uitleg over hoe haar scheet in 2en werd gespleten door haar string en daardoor dubbel zoveel zou stinken. Het was hilarisch, en we kunnen nu nog janken als we het er over hebben :’)

Mijn vriend en ik waren aan het praten over scheten, en dat noem je in België (geen idee of het in Nederland ook zo is) ook wel een prot. Dus mijn vriend ‘Eigenlijk zouden ze het een preet moeten noemen’ waarop ik zei ‘Of een schot!’ Ik heb daar serieus een half uur de slappe lach mee gehad, dat ik niet meer kon ademen van het lachen. :’) En dat was in het midden van de nacht… Ik snap ook niet waarom ik het zo grappig vond.

Haha als ik het hier vertel klinkt het helemaal niet meer grappig :’)