VERTALING NODIG!! (Van Frans naar het Nederlands)

Ik heb het uitgemaakt met m’n vriend omdat hij me bedroog en toen stuurde hij dit. Hulp??

Pour couronner le tout des choses, je t’envoie cette photo, je pensais me montra dans une forme de joueur.
Je sais ce que je faisais était complète fou, stupide, et a tué tout ce que nous avons mis en place dès le démarrage de notre relation de huit mois en arrière, mais je ne vais pas laisser ma stupidité, mon instinct de nous diviser. Je suis prêt à faire ce que vous me demandez de faire. Aucune restriction à tous. I love Mel gravement à votre santé et je ne peux pas seulement putt simplement cette question vers le bas et juste à pied de là. tu es mon coeur et une partie de mon esprit. mon appétit et le mode de pensée sont tous foiré cause que vous n’êtes pas ici à mes côtés. J’ai votre c½ur bat toujours dans ma poitrine et je suis désireux ta main fermée autour de la mine et nous de rire et d’être heureux ensemble. Je ne serai jamais abandonner jusqu’à ce que je suis en mesure de vous recevrez. * hugs toi et regarde dans vos yeux tout en maintenant sur vos joues et souriant, faisant des grimaces *

www.vertalen.nu
het staat dan niet in de goede zinnen maar je kan het dan wel uit de context halen

Okee de vertaling via Google Translator was echt belabberd, maar ik smolt van het smsje. Misschien kun je hem maar beter niet lezen, ik zou hem in ieder geval terugnemen ná het lezen van dat smsje, haha.

Ps: vetaling via GT: Om het boven alle dingen, ik stuur je deze foto, ik dacht dat ik werd getoond in een vorm van de speler.
Ik weet wat ik deed was gek, dom, en heeft alles wat we hebben ingevoerd vanaf het begin van onze relatie acht maanden terug gedood, maar ik zal niet laat mijn domheid, mijn instinct ons verdelen. Ik ben bereid te doen wat u mij vraagt om te doen. Geen beperkingen at all. Ik hou van Mel uw gezondheid serieus en ik niet alleen kan putt gewoon die vraag zitten en gewoon lopen. je bent mijn hart en in mijn geest. mijn eetlust en denken is alles verpest omdat je hier niet met mij. Ik heb nog steeds je hart kloppen in mijn borst en ik wil je hand dicht rond de mijne en we lachen en gelukkig zijn samen. Ik zal nooit opgeven voordat ik in staat ben om te ontvangen. * Hugs u en blik in je ogen terwijl je je wangen en lachende, waardoor gezichten

Aaaaaah. ;$
Is je vriend Frans?

[i]het komt erop neer dat hij er spijt van heeft geloof ik.

Je ne serai jamais abandonner jusqu’à ce que je suis en mesure de vous recevrez. = Ik zal nooit opgeven voordat ik in staat ben om je te ontvangen.
(zoiets)

ik hoop dat je hier iets aan hebt (:[/i]

Wow oké ik krijg een brok in mijn keel door de tekst… <3
Maar wat ie heeft gedaan is fout, enne zulke kerels… no no weg ermee

Hoe kunnen jullie eigenlijk een fatsoenlijke relatie hebben als je hem niet verstaat vroeg ik me af
Mijn Frans is niet goed genoeg om het helemaal te snappen maar die vertaling die hierboven staat geeft het wel goed weer, je kan er wel uit halen wat hij zegt.
Het is wel enorm lief wat hij stuurt! Ik zou er in jouw plaats al voor smelten en hem terugnemen.

Ik zit nu echt in een groot dilemma…

Maar je had 8 maanden met hem?
En hij bedroog je? seks/zoenen?..

Straks gebeurd het een 2e keer

nee kijk: mijn vriendin had een fake-MSN gemaakt om hem te testen en ze deed zich voor als een meisje die hem leuk vind. En hij speelde gewoon mee. En dat noem IK bedriegen. En vandaag (2 dagen later) ontvang ik zulke dingen en van zijn vrienden hoor ik dat hij zichzelf heeft gesneden./…

vertaal het via internet, duuuhh. das toch niet zo moeilijk.

Ik vind het wel gemeen van je dat je hem zo getest hebt. Moet je kijken wat hij zegt! Hij wilt je terugnemen en wilt alles voor je doen, terwijl hij in principe niks heeft fout gedaan!
Bij bedriegen denk ik meer je aan het lijntje houden, vreemdgaan met andere, maar dit is gewoon een gemene test.

Emookid.

nee,m’n vrienden hadden het gedaan. Al sinds day 1 vonden ze hem al niks. Het is namelijk een lange afstands relatie. (hij woont in NY)

Oh laatmaar, het is een latrelatie. Ja sorry maar daar moet je je hoop op deze leeftijd gewoon nog niet teveel op vestigen

• nevermind, je hebt dus een afstandsrelatie dus dan maakt dit al niet meer uit :kissing:

lol,het was niet mijn idee. Mijn vriendin stuurde mij het hele gesprek

Hmmm.
Je bent pas 13?
En hij is…??
Maar ik vind het wel gemeen ja,vertrouwde je hem niet dan?

Eigenlijk ben ik 14 en hij’s 16. Ik vond het achteraf ook gemeen,maar m’n vrienden geven om me en eigenlijk hadden ze wel gelijk…maar ook weer niet!

Ik weet niet op wat voor een manier hij ‘meespeelde’, maar hij heeft er spijt van -zegt hij-,
Na zo’n aktie van jouw vriendin -waar jij dus ook wel een béétje voor verantwoordelijk bent ;$ Wilt hij je nog steeds niet kwijt. Jongens hebben ook wel zo hun zwakke momenten dus ik vind bedriegen in dit geval wel een groot woord… En ben je misschien niet ook een beetje aan het twijfelen omdat je vriendinnen hem niet mogen?