Ik vroeg me af of hier nog meer (toekomstige) studenten zijn die (gaan) studeren aan de opleiding in Maastricht? Ik kom namelijk uit een klein dorpje in Brabant waarvan er niemand anders is die nog meer naar die school toe gaat, dus ik hoopte om zo in contact te komen met bijv. iemand die daar dit jaar ook naar toe gaat.
suc6 ermee! ik ga die opleiding niet doen…
Welke taal?
Het enige wat ik weet is dat over het algemeen de Japans studenten uit Maastricht onze aarsch kicken bij de speaking contests :l
Een vriendin van mij gaat dit volgend jaar doen maar die zit hier niet. ^^
aah ik wil graag Orientaalse talen en communicatie doen, maar het blijkt een erg pittig opleiding te zijn :[
Ik studeer Zweeds aan de uni, dus geen idee.
Ik wil misschien volgend jaar naar die Vertaalacademie, maar daar heb je niet veel aan denk ik?
Upje.
Ik overweeg daar te gaan studeren Dan zou Frans mijn hoofdtaal worden, maar ik wacht nog even de open dag af volgende week zaterdag.
Ik ken deze opleiding niet, toch maar even bekijken. Ik kom ook uit een klein dorpje in brabant, komen we uit de zelfde?
Deze opleiding lijkt mij wel wat. Kun je ook als je in het eerste jaar je propedeuse hebt gehaald bijvoorbeeld doorstromen naar Spaanse taal en cultuur aan de universiteit?