Verstopte talgklier

Ik ging ergens in juli naar de dokter toe omdat er een bult op mijn hoofd zat. Die dokter (mijn huisarts was er niet) zei dat het waarschijnlijk een verstopte talgklier was en dat we gewoon op vakantie konden gaan zonder zorgen. Die zondag (vrijdag waren we naar de dokter gegaan) gingen we dus op vakantie en toen we er dus waren, voelde ik maandag onder die bult die er al zat nog een bult. Dus toen we weer terug kwamen van vakantie waren we weer naar de huisarts gegaan… Hij zei dat het ook wel pfeiffer kon zijn. Dus wij meteen naar het ziekenhuis toe om bloed af te laten nemen. 2 weken later… mijn bloed was goed… Ik heb dus geen Pfeiffer, maar ik weet nu niet zeker of die bulten verstopte talgklieren zijn of niet… Als het zo is, moeten ze ze waarschijnlijk verwijderen… Heeft iemand verstopte talgklieren gehad/verwijderd? Ik wil graag weten hoe ze verwijderd worden en of het pijn doet… Ik ben bang dat ze een deel van mjijn haar er af gaan knippen om die talgklieren te verwijderen en dat het verwijderen dan pijn doet…

xx

ga naar een andere dokter?

Als het op je hoofdhuid zit, moet sowieso je jaar daar omheen weg. Verder heb ik geen idee.

Zie het maar als up

bij de operatie zal je waarschijnlijk wel onder narcose worden gedaan, dus veel zal je er niet van voelen :’) enkel het helingsproces zal wat vervelend zijn, maar niets om je zorgen om te maken.

K denk niet dat t onder narcose wordt gedaan. Denk plaatselijke verdoving. Maar dat is hierbij ook wel zo fijn :slightly_smiling_face: