Verstopte neus

Ik heb er zo een paar keer per jaar last van.
Ten tijde van hooikoorts en tijdens winter… en nu dus

Sprays helpen niet meer, ik snuit mijn neus kapot…
Iemand tips? -naast sinussen operatie?

Dankje x

Vicks onder je neus smeren?

Gewoon goede zakdoekjes gebruiken. En spul tegen een koortslip. Verder kun je er weinig aan doen en plus die sprays dan die jij al zelf zegt. Oja wat wel goed is maar dat weet je zelf ook wel denk ik. Om niet steeds te snuiven, maar gewoon alles er goed uitsnuiten… Up!.

Vicks maakt mijn neus echt steenvast…

Clandy: zakdoekjes zijn van een merk, superzacht… dus het scheelt daar niet aan. Uhmm sprays heb ik al zoveel gebruikt dat het te gevaarlijk wordt, ik kan mijn neus ermee stukmaken (letterlijk).

Ik word een beetje hopeloos :frowning_face:

sinutab moet je halen bij de apotheker, dat werkt echt super goed!!
Ik weet alleen niet of ze dat ook in nl hebben, want ben van België, maar dan nog er moet toch iets zo gelijkaardigs zijn?

Das dan supergoed want ik ben ook Belg, haha. mercii!

Je hebt spray die maakt het gelijk open maar dat is niet goed voor je neus na 24 keer gebruiken ofzo.

Ik heb me neus ook bijna kapot gespoten met dat spul. Ik had echt altijd een dichte neus bleek ik allergieën te hebben :stuck_out_tongue: Dus hooikoorts, boompollen enzo.

Zou me maar eens laten testen :wink: Krijg je pilletjes en een spray die geen kwaad kan en ik heb sinds toen nooit meer een dichte neus gehad. Ben zelfs niet meer verkouden geweest xD

Voel me echt 10 × beter nu.

Speciaal spul, Luuf, onder je neus en op je borst en voorhoofd smeren. Je kan ook stomen, dat maakt alles los en open.