Verstopt hij mij?

Hey meiden,

Er is iets wat me dwars zit en ik vroeg me af hoe anderen hier over denken… :cold_sweat:

Tot nu toe heb ik altijd in relaties gehad dat ik een soort rebound girl was, maar hoe dan ook lijkt het nooit serieus te zijn maar is het altijd “casual”.
Nu heb ik al bijna een jaar contact met een jongen en we hebben het echt leuk samen (we zien elkaar wel heel weinig omdat we te ver van elkaar af wonen), verder appen we heel veel maar het gaat altijd maar over 1 ding.
Op de een of andere manier gaat het altijd over seks, en dat is ook echt wel leuk met hem maar ik roep al een hele tijd naar iedereen dat ik alleen voor een serieuze relatie zou gaan en ik me niet zou laten gebruiken… maar dat lijkt nu dus wel het geval?!
Nu is alleen het probleem dat hij nooit wil afspreken als zijn familie thuis is, laatst hadden we dus afgesproken en we waren op zijn kamer en opeens komt zijn broertje thuis… we schrikken allebei wel maar hij was echt direct in een super slecht humeur! toen zijn broertje eenmaal zijn muziek heel hard had aangezet loosde hij me snel naar buiten (en net zoals wanneer ik kwam ging ik ook alleen, hij bleef zelf gewoon in de deur staan).
Los van dat zijn er ook een hoop andere signalen zoals hij heeft mij laatst ge-unfriend van facebook, ik heb er niet naar gevraagd maar ik vond het toch een beetje gek… en als ik persoonlijke vragen stel schiet hij altijd in de verdediging, ik heb heel erg het gevoel dat hij mij niet in zijn leven wil betrekken!
Ik ben bang dat hij zich misschien schaamt voor mij? :flushed:

Dus nu voel ik me eigenlijk als een soort geheime lover… het dilemma waar ik nu in zit is: ik vind hem echt wel leuk en als we samen zijn voelt het echt heel goed, we kunnen ook leuk met elkaar overweg en het klikt gewoon enorm. Maar dan is hij opeens zo afstandelijk en voorzichtig…
Eerder heb ik hem er eens op aangesproken maar hij word direct boos als ik zeg wat ik denk en dus ben ik bang dat als ik hem voor het blok ga zetten dat hij me niet meer wil zien (en ik wil hem eigenlijk niet kwijt).

Wat moet ik nu doen?! :frowning_face:

Nou je moet er zeker met hem over praten.
Spreek hem er op aan! Waarom zou hij je in godsnaam unfrienden op fb?!
En als hij dan boos wordt, dan is het zijn probleem maar jij moet niet zo doorgaan want ik vind dit echt belachelijk.
Veel succes

Ja maar als hij me niet meer wil zien ben ik toch ook weer alleen iets kwijt geraakt? Ik was al heel blij dat het zo klikt en fysiek ook allemaal goed is… maar ik wil ook niet zo behandeld worden, de vraag is dus eigenlijk… hier mee doorgaan en hopen dat het toch nog uitloopt op een serieuze relatie of het afkappen en op zoek naar iemand anders (met een dikke kans dat dat er voor een hele lange tijd nog niet in zit).

Die kans zou ik dan maar nemen… zo wil je toch niet behandeld worden? Als je hier niet normaal met hem over kunt praten zonder dat hij boos wordt, dan ben je beter af zonder hem.

Sorry maar ik zou dit niet pikken. Hij houd je gewoon aan een lijntje en gebruikt je. Ik zou er wat van zeggen, en anders gewoon weggaan. Dit moet je jezelf niet aan doen meid!

Ja daar hebben jullie eigenlijk allemaal wel gelijk in en ik zou hetzelfde zeggen als het iemand anders was, ik ga hem gewoon confronteren!

Waarom ben je bang dat je voor langere tijd alleen zit? Dat is echt niet iets vreselijks ofzo. Je moet echt niet zoeken naar een serieuze relatie, want als je gaat zoeken ga je jezelf alleen maar teleurstellen door bijvoorbeeld dit soort jongens waar jij je aan vast gaat klampen. Flirt er op los zou ik zeggen, maar stel niet te hoge verwachtingen, het komt uiteindelijk allemaal vanzelf wel!

Ik zou er over praten. Ik wil niet een geheimpje zijn en denk dat jij dat ook niet wil.

Mijn ex hield me ook geheim, zijn vrienden mochten niet van mij afweten.,

Als ik het zo lees denk ik: Hij heeft nog een vriendin. Dit kan makkelijk voor hem zijn aangezien jullie zo ver van elkaar af wonen. Dus idd, confronteer hem.
Lopen jullie wel eens samen buiten bij hem in de buurt?

Hmmm vreemd.
Ik zou goed met hem praten.

en heeft hij je ook uiteindelijk niet aan zijn vrienden voorgesteld?

Nou, ik denk niet dat hij nog een vriendin heeft.
Ik ben nog maar 1 keer bij zijn huis geweest en toen heeft hij me over de telefoon verteld hoe ik moest lopen… maar hij heeft nergens foto’s van een ander meisje en wij appen elke dag meerdere uren lang (vooral 's avonds laat) dus ik kan me niet voorstellen dat als hij een vriendin had dat die dat dan niet zou merken…

Dit kan wel degelijk… ik zou ook geen foto’s van me vriend op me kamer hoeven en sommige relaties zijn nou eenmaal zo dat ze weinig praten via whatsapp bijvoorbeeld

Hij klinkt helaas niet heel serieus met je :frowning_face:
Voor veel jongens hoeft dat niet gelijk te betekenen, dat hij je niet een hele leuke meid vindt en niet leuk met je overweg kan. Maar als hij niet op zoek is naar een langdurige relatie is dat wel een reden om te vermijden dat jij z’n familie of vrienden ontmoet als zijnde ‘z’n vriendinnetje’. Ik kan me voorstellen dat jij er nog met hem over wil praten om hem erover na te laten denken… maar persoonlijk zou ik het zo snel mogelijk afkappen, om jezelf te beschermen. Het is op deze manier misschien leuk voor tijdelijk, maar grote kans dat er weinig verandert aan de situatie. Dan ga je er achteraf misschien spijt van krijgen. Succes!

Dankje voor dit eerlijke en hulpvaardige antwoord, hier heb ik echt wat aan… :slightly_smiling_face:
De keuze is natuurlijk aan mij maar ik krijg zulke gemixte signalen dat het gewoon voor mij wat verwarrend is en ik niet objectief kan zijn.
Ik denk dat ik het nog even aankijk, zie hoe het zich verder ontwikkelt maar als hij in de aankomende maand niet zegt dat hij serieus is over mij dat ik het maar afkap…

Ik had eerlijk gezegt inderdaad ook iets van, dan heeft hij een vriendin. Ik heb zelf ook een vriend, en heb maar 1 foto samen met hem in het jaar sinds ik hem ken. Ik kan zo mijn whatsapp gesprekken verwijderen als iemand langs komt, en dan tegen me vriend zeggen dat ik druk bezig ben met iets ofzo, zodat hij me niet appt.

Het kan natuurlijk zijn dat hij zich inderdaad voor je schaamt, maar vind dat een beetje stug ook… Of dat hij gewoon aan het scharrelen met je is, maar er weinig verder mee wil.

Het lijkt me wel duidelijk dat hij je gebruikt, dan is het maar net de keus of jij je laat gebruiken of boven hem staat en hem zegt waar het op staat.