Hey meiden,
Er is iets wat me dwars zit en ik vroeg me af hoe anderen hier over denken…
Tot nu toe heb ik altijd in relaties gehad dat ik een soort rebound girl was, maar hoe dan ook lijkt het nooit serieus te zijn maar is het altijd “casual”.
Nu heb ik al bijna een jaar contact met een jongen en we hebben het echt leuk samen (we zien elkaar wel heel weinig omdat we te ver van elkaar af wonen), verder appen we heel veel maar het gaat altijd maar over 1 ding.
Op de een of andere manier gaat het altijd over seks, en dat is ook echt wel leuk met hem maar ik roep al een hele tijd naar iedereen dat ik alleen voor een serieuze relatie zou gaan en ik me niet zou laten gebruiken… maar dat lijkt nu dus wel het geval?!
Nu is alleen het probleem dat hij nooit wil afspreken als zijn familie thuis is, laatst hadden we dus afgesproken en we waren op zijn kamer en opeens komt zijn broertje thuis… we schrikken allebei wel maar hij was echt direct in een super slecht humeur! toen zijn broertje eenmaal zijn muziek heel hard had aangezet loosde hij me snel naar buiten (en net zoals wanneer ik kwam ging ik ook alleen, hij bleef zelf gewoon in de deur staan).
Los van dat zijn er ook een hoop andere signalen zoals hij heeft mij laatst ge-unfriend van facebook, ik heb er niet naar gevraagd maar ik vond het toch een beetje gek… en als ik persoonlijke vragen stel schiet hij altijd in de verdediging, ik heb heel erg het gevoel dat hij mij niet in zijn leven wil betrekken!
Ik ben bang dat hij zich misschien schaamt voor mij?
Dus nu voel ik me eigenlijk als een soort geheime lover… het dilemma waar ik nu in zit is: ik vind hem echt wel leuk en als we samen zijn voelt het echt heel goed, we kunnen ook leuk met elkaar overweg en het klikt gewoon enorm. Maar dan is hij opeens zo afstandelijk en voorzichtig…
Eerder heb ik hem er eens op aangesproken maar hij word direct boos als ik zeg wat ik denk en dus ben ik bang dat als ik hem voor het blok ga zetten dat hij me niet meer wil zien (en ik wil hem eigenlijk niet kwijt).
Wat moet ik nu doen?!