Versterkende nagellak?!

Ghallooo!

Mijn nagels zijn van die nagels die heel snel breken, scheuren en laagjes die eraf gaan. Nu heb ik heel veel versterkende nagellakken uitgeprobeerd, maar nog nooit een goede en niet al te dure! Hebben jullie girls tips of ervaringen? :grimacing:

Byee, !

Ik heb die van de Hema.

mijne zijn ook niet al te stevig, ik hoop ook op goeie tips ^^

k heb die van rimmel en van de hema gehad maar ze werken beide niet…die van herôme zijn best duur maar schijnen echt goed te zijn…

die van glycerine is super en goedkoop maar nu verkopen ze hem nergens meer grrrr!
nu heb ik nagelverharder van etosigen merk is ook wel goed. en insmeren met nagelolie helpt ook

En wat is nou het verschil tussen nagellak repair en versterker?

*ik ben gisteren namelijk op onderzoek geweest in de Etos winkel hier in dorp…

repair, maakt de nagels op 1 of andere manier weer heel & versterker maakt ze sterker (denk ik :wink:)
keb zelf ook hele breekbare :S

ik heb doorschijnende van herome (noemt iets met whitening), echt een aanrader!! kost wel 13 euro ofzo!! het maakt je nagels rozer en de randjes witter, net zoals french manicure maar dan veel mooier en natuurlijk (minder fel ook)

Ik heb er ook een van Herome. Eurootje of 10, absoluut t geld waard! Heb nu al jaren echt lange nagels en echt sterk!

Ik heb precies hetzelfde probleem…

Die is echt goed! :wink:

herôme werkt goed. Die heb ik ook
mischien een beetje duur maar de moeite waard…:grinning:

Volgens mij is Hema best goed hoor…

Ik heb er eentje van Yves Rocher en eentje van Essence (Kruidvat), zijn allebei fijn en niet duur !

Hey, ik heb “strong & pastel” van Nivea. Die is er in heel leuke pastelkleurtjes en versterkt je nagels echt! Hoop dat je er wat aan hebt.

ik wou die van Herome ook kopen, maar welke hebben jullie?? soft, strong & extra strong, of nog een andere??

Ik heb ook vaak gebroken nagels door volleybal, en ik heb nagelverharder van de kruidvat en die werkt best goed :slightly_smiling_face:

welke? (A)

Die van de Hema is fijn (nagelverharder)
& iedere dag je nagels en handen insmeren met verzorgende cremé voor sterke nagels

Heey ik heb hetzelfde probleem, waar kun je alleen die van herome kopen?