Verstelbare laarzen

Heey! Ik ben dus opzoek naar laarzen die je op verschillende lengtes kan doen.

Het liefst zoek ik laarzen zoals deze:
http://www.lovelyshoes.net/goods-11633-Boot--X2342.html
Alleen die zijn er alleen in tiny-winy maten (lees: niet in maat 40) XD.

Kan iemand me helpen?
Ze hoeven niet perse zwart ofzo te zijn… alleen wat ik zo leuk vind aan die laarzen is dat ik ze op verschillende hoogtes kan ‘zetten’. Dat zoek ik dus ook hier in Nederland… in maat 40 x3

Bedankt alvast!
~Leaa

Nog nergens gezien
upje dus

Ik heb zo’n laars van mama gekregen… Nja iets ander en bruin… & ze heeft maat 39 gepakt in plaats van 36… Nu is het best groot voor mij… & moet ik 2 sokken aandoen… & jij hebt helaas maat 40. Anders had je ze mogen overkopen…

Maat 39? En jij hebt normaal ook 39? Maar jij moet 2 paar sokken aandoen om ze te passen? Want dan zou ik ze misschien wel passen… (zonder de extra sokken XD)

EDIT: nej ik las je bericht verkeerd… ehm… weet je waar je moeder ze gekocht heeft?

Die link doet ‘t niet.
Nouwja je moet naar www.otto.nl
En dan typ je bij zoeken’’ laarzen city walk ‘’ in.
Dan het 8ste plaatje.

Daar zijn zulke laarzen.
Ik heb ze,ze zijn echt vet :slightly_smiling_face:.
Vanaf maat 36.

Je link doet het niet… XD zelfs als ik het allemaal kopieer. Hoe heten de laarzen? of hoe kan ik ze vinden?

Dat weet ik niet. Ik zag het vanmorgen langs mijn bed staan. Mama is nu 10 dagen met mijn zus op vakantie en pap moet steeds werken, dus ik moet op mijn zusje letten & dat was een kleinigheidje van haar voor dat ze afwezig is :slightly_smiling_face:

Die nu in de aanbieding zijn? Want volgens mij zijn die niet zo hoog?

@Just_one: aaah jammer! Ben nu wel benieuwd naar je laarzen!

Ja van 54,99 naar 39,99.
Hij staat daar in het paars,maar er zijn nog meer kleuren.
En hij is best wel hoog hoor :slightly_smiling_face:
Kreeg er veel complimentjes over.

En je kan hem ook verstellen? Dus omhoog schuiven en naar beneden?